23 Mayıs 2013 Perşembe

((slayt izle)) MERSİN AKP HİDAYET ŞEKER HAKKINDA Kİ BASIN AÇIKLAMAM... Mersin İçel Burak Canlı

AK PARTİLİ HİDAYET ŞEKER HUKUK BİTİR AVUKAT OL MERSİN BAROSUNA KAYIT OL…

AK Parti varmış... Bir varmış bir yokmuş gibi oldu… Ama sonunda buldum… İşte ben buldum… Ak Partinin Mersin deki başarısızlığın nedenini ve sebebini sonunda buldum…

AK Parti Mersin İl Başkan Vekili Hidayet Şeker Mersin Baro Başkanı Alpay Antmen hakkında ağır sözler de bulunmuş… Bulunmuş da ne olmuş…

Hep duyardım ismini… Bir günden bir güne hiçbir AKP’li tarafından ismini iyi işitmedim… Tanımam… Yoksa tanır mıyım?

AKP Genel Başkan Yardımcısı benim Eski DP Genel Başkanım Süleyman Soylu siyasete birlikte başladığımız aynı yağmurda ıslandığımız beni ben yapan kişi Süleyman Soylu… Soruyorum AKP’nin Mersinde ki başarısızlığının sebebi sence kimdir?

AKP Genel Başkan Yardımcısı Numan Kurtulmuş… Ne günlerdi HAS Partide ki günler…

İki deneyimli büyük siyasetçi… Namı değer insanlar… Kimdir Hidayet Şeker… Mersin AKP seçim sonuçları neticesinde Türkiye ortalamasında nerdedir?

Yanlışa yanlış demeyen zihniyet… Mersin İlinde nihai sonuçlarını görecektir…

Akıl hocam… Değerli Başkanım… Süleyman Soylu… Mensubu bulunduğum DP saflarından ve diğer ilgili Partiler de çalışmalarımız sonucu yer alan ekibimizin ayrılmaz parçaları toptan bir şekil de istifa edip AKP’nin şu an Mersin de seçim kaybetmesine yönelik en uygun bulduğumuz CHP’ye geçme kararı almış bulunmaktayız…

Hidayet Şeker’mi yoksa biz mi? Soruyorum… Hidayet Şeker’e dur diyecek büyük bir AKP’li bulunmakta mı?

AKP’nin Suriye Politikalarının başına mı getirilmiştir Hidayet Şeker? Soruyorum,

AKP’nin Hidayet Şeker Genel Başkan Yardımcısı mıdır da haberimiz bulunmamaktadır? Soruyorum,

Bir delikanlı arıyorum… Mersin İçel İlinde Hidayet Şeker’e haddini bil diyecek bir delikanlı…

Değerli Üstatlar… Bir Siyasetçi neden? Ve niçin Bir Baro Başkanına sataşır… Onu Yenilmez kılmak için mi? Onu Yıkılmaz etmek için mi? Onu Bükülmez etmek için mi? 40 defa seçim olsa 40 Hidayet Şeker le Maazallah Mersin Baro Başkanı Alpay Antmen sonunda Türkiye Cumhuriyeti Cumhur Başkanı oluverir… T.C. Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "pınarslayt" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için pnarslayt+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.