6 Mayıs 2013 Pazartesi

((slayt izle)) Atatürk'ün Delisi Gökçe Fırat Ulusal Parti Genç Türkler Şimdi Eylem Vakti...

ATATÜRKÜN DELİSİ GÖKÇE FIRAT ULUSAL PARTİ GENÇ TÜRKLER ŞİMDİ EYLEM VAKTİ…

Gökçe Fırat şöyledir… Böyledir… İsterse Amerikan Ajanı olsun… İster kafir… İster ise de Ecnebi olsun… Adamın dibi…

Eylem diyor… Haklı… Doğru… İşte adam gibi adam… Türkiye’nin Delisi… Çılgın Türk… Fatihin Delisi… Mustafa Kemal Atatürk’ün Delisi…

T.C Kalkacak diyenlere inat, Kürdistan Eyaleti Kurulacak diyenlere inat, İki dil, iki bayrak, iki marj olacak diyenlere inat, Atatürk olmayacak diyenlere inat, Türk olmayacak diyenlere inat…

Eğer Atatürk’ten, Türklükten, Türkiye Cumhuriyeti’nden yanaysanız, Bir adım öne çıkın ve bu sürece hayır deyin. Ülkenizi böldürmeyin demektedir…

Ben Deliyim… Sözüm Yeminimdir… Sözüm onurumdur… Bildirin… Bildirsinler… Teslim olmayacağım… Ellerimi yukarı kaldırırsam kaçın patlayacağım demektir…

Eylem yapın… Anayasal Hakkınızı kullanın… Türküm Türk doğdum… Türk öleceğim… Gökçe Fırat “Evinin, dükkanının, arabanın camına Türk Bayrağı As! Adına “barış” denilen bu sürece cepheden karşı olduğunu her fırsatta ifade et… Demektedir…

Atatürk Sizi Çağırıyor… 19 Mayıs’ta Çılgın Türkler Taksim’e buluşma yeri Tünel, İstiklal Caddesi saat:13.00 Genç Türk’le iletişime geçiniz…

Allah bir Can vermiş… Bu Can bana ağır gelmekte… Küçük çocuğumun kaderi Öksüz büyümekse… Neylesin Kader…

Küçük Berat Burak, Sevgili Evladım… Sen 18 yaşına geldiğinde bu Vatan yerinde değilse… Bu Yüce Türk Milleti parçalanmış ve dağılmışsa…

O vakit sen de var olma… Milis ol… Terörist ol… Ama sen de var olma…

Yok, Türk Milleti Varlığını sürdürmekteyse… Yok, Vatan hala dağılmamışsa… Ben dalgalanan Bayraktayım…

Gerisi teferruattır… Yaşa Mustafa Kemal Paşa…

Eylem yapma vaktidir… Anayasal Haklarımızı öğrenme değil o Hakları Kullanma Vaktidir… Çözüm sürecine destek vermiyorum… Çözüm sürecine destek verenleri sevmiyorum… Çözüm sürecine destek verenlerin sonraki Yedi Ceddini takip edin… Edin ki onlar Atalarının yaptıkları hataları bağırarak seslendirebilsinler…

Bunca zamandır… Tüm Muhalefetin kelle koltukta destekçisi olmaya çalıştım… Ölme görevi bana düştüyse… Ben Battal Gaziyim… Ben Türk’üm… Ben Müslüman’ım… Ben T.C. Mersin İçel Burak Canlı…

 

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "pınarslayt" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için pnarslayt+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.