18 Mayıs 2013 Cumartesi

((slayt izle)) Hanginiz Battalgazi...Hanginiz Türk...Hanginiz Müslüman...T.C. Mersin İçel Burak Canlı

HANGİNİZ BATTALGAZİ… HANGİNİZ TÜRK… HANGİNİZ MÜSLÜMAN…

Bir yazar… Bir sanatçı… Farklı pencereden bakmayı başarabilen Gazeteci… Düştü mü düşer… İstenilmeyen adam ilan edilmeye görsün… Bir tepik de toplum…

Değmezmiş Birader… Değmezmiş… Bırakın kırılsınlar… Bırakın yıkılsınlar… Bırakın inim inim inlesinler…

Haksızlıklar… Hukuksuzluklar karşısında susan şeytandır… Bırakın Şeytanların haklarını savunmayı… Bırakın ki bir tek bizler inlemeyelim… İnlesinler… Ve inleyecekler…

Zulmün destekçisi olabilen toplum hiç görülmüş müdür… İlime düşman bilime kindar olan bir toplum hiç görülmüş müdür…

Görülmüştür… Sonları malumdur… Tok dünyada açlardır… Yağmur tepelerinden şimşek hızında yağarken susuzluktan ölürler…

Yukarıda ki belirtilen düşünce kendinden önce insanı kendinden önce toplumu ve ilimi, bilimi savunan, farklı pencerelerden bakmayı becerebilen bir düşünürün toplumun sahiplenmemesi durumunda getirtildiği noktadır…

Bir kitap okumuştum… Çok sayıda asilzadenin… Çok sayıda uzman siyasetçinin ve kapitalist zenginin okuduğu bir kitap…

İyilik yap denize at” eyleminin doğru olmadığından bahsedip durmaktaydı… Olaya uzman gözüyle yaklaşmak profesyonel olmanın gerekliliğinden bahsetmekteydi…

Amaçsız ve gayesiz yani direk olarak şahsınıza, kapitalizmde ki adı “Kar yoksa iyilik de yok. Ve gerçekte iyilik denen bir şey yok”

İnanan… Davaya inanan… Topluma inanan… İlime inanan… Bilime inanan… Ve herhangi bir şekil de insan hak ve özgürlükleri gibi Vatana inananlar…

Kim vurduya giderler… Adlarına bin bir isim takılır… Yanan yandığıyla kalır… Benim ocağım sönse… Kime ne? Sönen Ocak peki seninse…

Ocaklar ister teker ister çoklar sönecektir… Gidişat iyi bir gidişat değildir… Padişahlara Bolu Valilerine baş kaldırmayan topluluklar Kör oğlanlar tarafından korunmak yerine bizzat onlar tarafından mahvedilirler…

Size soruyorum… Kör oğlanın babasının gözü kör edilirken toplum neredeydi… Size soruyorum… Siz İşçi Bayramı 1 Mayıs da neredeydiniz… Size soruyorum… Bla… Bla…

Soruyorlar… Hanginiz Battal Gazi… Oradan bir Gariban atılıyor… Ben…Diğer biri atılıyor… Ben… Ve diğeri… Ben… Ve hep bir ağızdan… Ben… Ben… Ben…

Size soruyorum… Hanginiz Battal Gazi… Size soruyorum… Hanginiz Türk… Size soruyorum… Hanginiz Müslüman… İşte ben de bunu söylüyorum… Bırakın İlime düşman bilime kindar ama Battal Gazi olamayanlar debelensin dursun… Değmez birader… Değmez miş… Mersin İçel Burak Canlı

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "pınarslayt" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için pnarslayt+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.