28 Mayıs 2013 Salı

((slayt izle)) 2013 Coğrafyası Tek İktidar ABD...Ölürsen Özgürsün...Mersin İçel Burak Canlı

2013 COĞRAFYASI TEK İKTİDAR ABD… ÖLÜRSEN ÖZGÜRSÜN…                                     

Bu zamana kadar her kesim muhalefet Partileriyle görüşmelerde bulundum… Takip ettim… Yardım ettim… Yataklık ettim…

Çalışmalar boşuna… Boşuna uğraşı bizimkisi… Gördüm… Bu adam Deli mi dedim… Diğer birine bu adam siyaset mi bilmiyor dedim…

Kimisi kendi reklamının peşinde… Kimisi kendi kitabının… Kimisi herhangi bir şeyler pazarlamakta…

Tek hakiki gerçek ABD… Hayal kurmaya gerek bulunmamakta… Her tür hayalin peşinden gittim… O kadar yol aldım ki…

O kadar kişiyle tanıştım ki… İçlerinden bazıları beni anladı… Birkaç iyi adam birkaç iyi kadın… Onlarda hayalcilerdi… Onlar da masalcılardı… Onlarda Vatan denen Masala inanmışlardı… Evvel vardı… Evvel yoktu…

Bizim için bu iş bitmiştir… Vatan bir yana Vatanlar bitmiştir… Milletler bitmiştir… İnançlar bitmiştir… Tükenmiştir…

Benim çok ağabeyim oldu… Bildiğimi yaptım… Saygım sonsuzdu… Ama ağabeylerime harcatmadım inançlarımı…

Risk aldım… Risk ölümden çok ötedeydi… Hain damgasını yeme pahasına… Mücadele verdim…  Hasan Tahsinler bitmedi dedim… Bitmeyecek dedim…

Şimdiler de umutsuzum… Tek gerçek hâkim gücün coğrafyalar da ABD olduğunu gördüm… Yapılacak herhangi bir şey kalmadı…

Siyaset… Yazmak… Basın… Hepsi koca bir masal… Koca bir hikâye… Gerçi ben Sokaklarında gerçi ben eylemlerinde gerçi ben geriye tüm yapılacak zırvalıklarında hikâye olduğunu düşünmekteyim ama gene de anarşist ruhumdan kopamıyorum…

Tavsiyemdir… Küçük çocuklarınıza tarih okutmayın… Tavsiyemdir… Küçük çocuklarınızın Hasan Tahsinlerle aklını karıştırmayın… Tavsiyemdir… Küçük Çocuklarınızı Coğrafyalardan gücünüz yettiğince uzak tutmaya çalışın…

Özgür doğduğumu sandım… Özgür olmadığımın farkına vardım… İşin kötüsü hiçbir zaman özgür olamayacağımın farkına vardım… Ne ikiz Kuleler… Ne Reyhanlar… Ne de başı belli sonu belli kurgusu Egemen Kuvvetler tarafından dizayn edilmiş başka hikâyeler…

Dünyada ki tüm anarşist olayların arkasında gene düzen sağlayıcılar bulunmakta… Öğrendim… Çözdüm… Kurgunu kendin yaratacaksın… O zaman kurgun kadar özgürsün… O zaman ölürsen özgürsün… Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "pınarslayt" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için pnarslayt+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.