23 Haziran 2012 Cumartesi

(MADENCİYİZTR) Net Cad Promine Egitimi hakkinda

Degerli meslektaslarim ,
Hepimizin cok iyi bildigi gibi gunumuzde gelisen bilisim teknolojilerinin sektorlere yansimasi her sektorde oldugu gibi madencilik sektorunde de oldukca buyuktur. Bu husustan yola cikacak olursak bir cok isletmede kullanilan net cad promine programinin kullanimini bilmek te bir is basvurularinda ciddi avantajlar saglamaktadir.
Net cad egitim programi icin yetkililerle gorustugum zman bireysel egitim icin 5000 Tl + Kdv gibi afaki bir fiyat soylediler. Ancak bu egitim eger odamiz araciligiyla gerceklestirilirse fiyat 275 Tl ye dusmektedir. Oda araciligiyla gerceklesmesi icin de min 10 kisilik bir grup olmasi gerekmektedir. Bu egitim grubunun acilmasi icin odaya isim yazdirmak isteyen arkadaslarim olursa Temmuz yada agustos ayi icerisinde bir egitim programi ayarlayabiliriz. Programa katilmak isteyenler lutfen odaya ivedi bir sekilde isim yazdirsinlar ve mumkun olan en kisa zamanda egitimimizi alalim.
Saygilarimla..

--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.