26 Aralık 2011 Pazartesi

((slayt izle)) Mersin İçel de 2013 Yerel Seçimlerine Girerken Doğru Kararlar Mersin İçel Burak Canlı

MERSİN İÇEL DE 2013 YEREL SEÇİMLERİNE GİRERKEN DOĞRU KARARLAR

Mersin İçel de Ankara da ki siyasetten ayrı bir siyasetin olduğunu düşünmek yanlış olur. Fakat Ankara ayrı Mersin İçel ayrı! Hele mesele Mersin İçel’se!

Şöyle bakıyorum CHP’liler neler yapmakta. Şöyle bakıyorum MHP’liler neler yapmakta. Şöyle bakıyorum AKP’liler neler yapmakta. Şöyle bakıyorum diğer partiler neler yapmakta.

Mersin İçel de CHP gündem de. Güçlü olan CHP yıkılabilir mi? Mümkün. Onların yanlış kararları sizin doğrularınız. Onların yanlış tercihleri sizlerin tam isabetli seçimleriniz. Mümkün.

Peki, gündem de peki Memlekette CHP’yi yıkabilecek herhangi tanınmış bilinmiş bir siyasetçiniz ki özellikle AKP için yazmaktayım bulunmakta mı?

Varsa da ben bilmiyorum. Varsa da ben tanışmadım. Peki, ben kimim. Gönüllü amatör yazar. Peki, ben kimim korkmayan. Peki, ben kimim Mersin İçel Sevdalısı.

Yahu bu güne kadar herhangi bir AKP’linin benimle dostluk kurmaya çalıştığı görülmemiş. Peki neden? Dostlar alışverişte görsün hesabına girenler bu hesapta bulunanları ne zaman ciddiye almayı bırakacak.

Demek istiyorum ki bu kadro bu çalışma takdire şayan dahi olsa yetersiz. Demek istiyorum ki yaratıcı olmak gerekmekte. Yani olmayanı yapacak olmayanı hayal edeceksin. Burası Mersin İçel! Balyozcu hikâyeleri Genekoncu hikâyeleri ters teper burada. Burası Mersin İçel! Hikâyeye Masala Milletin karnı tok buralarda.

O zaman ne yapmalı. O zaman ne etmeli. Hareket. Zıplama hoplama. Yani senden olmayanı sana çekme.

Bu kadar yazı karalamaktayım. Durmadan aynı nakarat! Yok, sen Genekoncu musun?

MHP’de ise durum Ankara’ya kitlenmiş bulunmakta. Birkaç iyi adam her zaman iyi olduklarını eskilerde olduğu gibi göstermekte! Fakat birkaç iyi adamla eskiden olduğu gibi sonuç almak zor!

Tüm siyaset sahnesinde rol almak isteyen kardeşlerimize yazıyorum. Sizler iyi niyetli olabilirsiniz. Sizler Memleket Sevdalısı da olabilirsiniz. Sizler Mersin İçel Sevdalısı da olabilirsiniz. Bu hal ve çerçeve de Sizler bir AKP’li olmadan bunları olmaya çalısınız. Bu hal ve çerçeve de sizler bir MHP’li olmadan bunları olmaya çalışınız. Bu hal ve çerçeve de sizler bir CHP’li olmadan bunları olmaya çalışınız.

Göreceksiniz ve anlayacaksınız ki etrafınız bunları olmayanlar tarafınızdan sarılmış. Menfaat ve çıkar gurupları.

Mutlak bir şekil de taviz isteyen bu menfaatlerin oluşturduğu çıkar guruplarından bir Memleket Sevdalısı olarak uzak durmaya ve onlardan güvence almadan onlara güvence vermemeye çalışınız.

AKP’li olmadan MHP’li olmadan CHP’li olmadan Mersin İçel Sevdalısı olabilen tüm siyasetçilere başarılar diler bu sevdanın onlara sevda oranlarında oy olarak döneceğini garanti edemeden yazıma son veririm. Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin