20 Aralık 2011 Salı

((slayt izle)) Cübbeli Ahmet Hoca Ekseninde Sosyal Fikirsel Patlamalar Uzun Tutukluluk Süreleri Mersin İçel Burak Canlı

CÜBBELİ AHMET HOCA EKSENİNDE SOSYAL FİKİRSEL PATLAMALAR UZUN TUTUKLULUK SÜRELERİ

Cübbeli Ahmet Hoca! Cübbesi var mıydı? Cübbesi bulunmasından dolayı mı kendisine Cübbeli ismi takınılmıştı? Bilmiyorum.

Nerde doğmuş? Nereli bilmiyorum? TV’ler deki tartışmaları da izleyemedim. Derdimdeyim. Derdim Hak derdim Hak Yolunda Ekmek Davasıdır. Derdim komşumun aç kalmama davasıdır. Derdim ne 70 milyon ne de iki milyar insanın davasıdır. Derdim her nefes alan her canlının dertlerinin davasıdır.

Peki, Cübbeli Ahmet Hoca’yı kim? Kimler aramızdan aldı. Ne için aldı. Cübbeli Ahmet Hocamızın alınmasına kim veya kimler ses çıkarttı suskun kaldı?

Cübbeli Ahmet Hoca ne dedi? Nerede yanlış yaptı? Ben nerede yanlış yaptım? Veya gerçekte hiçbir yanlışım bulunmamakta mıydı?

Dediğim gibi Sosyal fikirsel patlamalar.

Coğrafyamızda bir takım kişiler uzun tutukluluk sürelerinden dert yanmakta. Diğer birileri bir başka şeylerden! Yan baba yan dünyası. Ateş düşer bir bakmışsın Volkansın nafile yanarsın. Yandığınla kalırsın. Tutukluluk süreleri uzunmuş. Doğru mu? Doğru. E ne yapalım. Kahvaltıda yenir. Acaba nedir? Nedir? Tamam, şimdi buldum onun adı gelir. Uzun Tutukluluk süreleri! Hem de haylice uzun. Sakız gibi. Maraş dondurması gibi uzattıkça uzuyor. Hatay peyniri gibi! Sünsün sündüğü yere kadar. Çek baba çek. Nafile bugün tüm ağlayışlar tüm yalvarışlar nafile bugün.

Cübbeli Ahmet Hoca Cübbesi var ki ona Cübbeli demişler. Cübbeli Ahmet Hoca sakalı var ki ona Cübbeli derken bir de Hoca lakabını vermişler. Cübbeli Ahmet Hoca! Vallahi de billahi de adamı Tatar Ramazandan beter ederler. Bilmem kaç düvel de bilmem kaç vilayette sürerler süründürürler.

Baba müziğini dinlemekteyim. Hani şu meşhur baba! Zincire vurulanlar. Aklı tam veya yarım olanı da elinden alınanlar. Balkonlardan düşen trafikler de ölen. Var mı hey bana yan bakan. Ben zalim ben zulüm dünyası! Ben kapitalist ben egemen güç Mekodonya. Guantonama sen yazsan da var yazmasan da.

Varların hepsi ben de bulunmakta. Allah Kuran Peygamber demeyen bir menfaat sever topluluğu halini almış çoğunluk.

Cübbeli Ahmet Hoca doğruymuş ayakta alkışlayalım. Doğru olduğu için Tatar Ramazanların kaderine terk edilecek. Cübbeli Ahmet Hoca yanlışmış hayıflayalım peki uzun tutukluluk süreleri. Peki, adam yanlış, bu yanlışlık bir şey dediğinden mi meydana çıkmakta yoksa kendisinden, istendiği gibi olmamasından mı?

Yanlışlar eksiler. Ve sonu gelmez Tatar Ramazanlar. Cübbeliler. Sakallılar. Ahmetler. Mehmetler.

Güçlünün zayıfı ezdiği zayıfların da güçlülerin yanında yer aldığı bir yalan dünya. Bu yalan dünya da ağlamalar feryatlar anaların gözyaşları. Bu yalan dünya da kurgu güçlüden yana. Bu yalan dünya da Libya vurulur. Irak işgal edilir. Afganistan bombalanır. Bu yalan dünya da Suriye Tehdit edilir. İran pes ettirilir. Bu yalan dünya da sıra sana da gelir. Mersin İçel Burak Canlı

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin