20 Aralık 2011 Salı

(MADENCİYİZTR) Oda seçimleri hakkında

Odanın 2012 seçimlerinin zamanı geldi..Ocak ayında Şubelerde seçimler
yapılmaya başlanacak ve sonra genel kurul yapılıp süreç
tamamlanacak..Uzun süredir beni arayan arkadaşlar seçimlerde aktif rol
almam konusunda beni uyarıyorlar..Hepsine teşekkür ediyorum..Bu sene
işlerim çok karışık bu nedenle oda seçimleriyle ilgili uğraşacak
durumum yok ....Seçimlerde aday olacak herkese başarılar
diliyorum..İnşallah hayırlısı olur..İşlerimi toparlarsam bir dahaki
seçimlerde belik bu işlere girebilirim ama şimdi yokum ...Beni odada
görmek isteyipte arayan bu konuda teklifte bulunan tüm arkadaşlara
teşekkür eder, Oda çalışmalarına katkı koymaya çalışan ve/veya koyan
tüm arkadaşlarada teşekkür eder başarılar dilerim.........Kolay
gelsin..ABDULLAH AKÖZEL

--
Bilgi, paylaştıkça çoğalır.
Abdullah AKÖZEL
Maden Yük.Mühendisi
İş Sağ ve Güv.Uzmanı
İşyeri hekimi ve İş Güvenliği uzman  Eğitimcisi
0506 427 42 22   aakozel@gmail.com
Aracısız ve ücretsiz ilan portalı
(Maden Sektörü iş ilanları+Madencilikle ilgili tüm ilanlar)
www.madenilan.com.

--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.