26 Aralık 2011 Pazartesi

((slayt izle)) Hizmetin Partisi Olur mu? Amaç Hizmetse Diye Başlayan Cümle Analizi Mersin İçel Burak Canlı

HİZMETİN PARTİSİ OLUR MU? AMAÇ HİZMETSE DİYE BAŞLAYAN CÜMLE ANALİZİ

Birileri adam kazanmak niyetiyle birilerine gider hadi gel seni adayımız yapalım derse? Ne mutlu diyene! Peki, o birisi çevresine bundan bahsederse. Ne mutlu bahsedene! Peki o çevresi hizmetin Partisi olmaz amaç hizmetse git o Partiye geç derse. Ne Mutlu geç diyene.

Hizmetin Siyasi Partisi olur mu? Siyasi Parti dediğin nedir ki?

Zor sorular zor söylemler. Biliyorsunuz 29 Mart 2009 yerel seçimlerinde Mersin İçel Büyük şehre bağlı Toroslar ilçemizden Belediye Başkan adayı olmuş idim.

Ve halende aktif yazı yapan ve fakat aktif siyaseti terk etmiş yani elini taşın altından çekmiş bulunan ben DP’liyim. Ben DP’liyim demekteyim fakat DP benim DP’li olduğumu düşünmekte mi?

Referandum da hayır dedim. 2011 Genel seçimlerinde oyunu Vatandaş CHP’ye MHP’ye at dedim. Vatandaş Muhalefeti destekle dedim. Olmadı DP’ye at olmadı BBP’ ye at dedim. Sonuç ortada.

Ben siyasi Parti değiştirmedim. Belki de hiçbir zaman herhangi bir siyasi partili olmadım. Kısacası şimdi seçim olsa oyunu bir tek CHP’ye at olmadı herhangi bir muhalefet Partisini destekle deyiveririm.

Kızgınım. Kırgınım. Benim kızgınlığım haksızlıklara. Benim kırgınlığım Milletimize layık görülen asgari ücrete. Benim kızgınlığım zenginin daha çok fakirin ise daha fakir bırakılmasına. Benim kızgınlığım tutsaklıklara. Benim kızgınlığım yandaşın cebinin doldurulmasına. Benim kızgınlığım evrensel İnsan Hakları yalanının tatbik edilişine. Benim kızgınlığım toplumda yaratılan öfkeye etnik unsurlarla oynanmasına.

Netice itibariyle sevgili kardeşlerim ben kızgınım. Ben kırgınım. Yani ben Milletvekili olacağım yani ben Belediye Başkanı olacağım yani ben İl Genel Meclis üyesi olacağım diye yani ben Hizmet vereceğim diye Siyasi Parti mi değiştireyim.

Olmadı. Olmayacak. İnanıyorum ki ben bugün ölsem yaprak kıpırdamaz. Yaşasam gene kıpırdamaz. Bu Millet bu halk bu toplum benim hizmetlerime muhtaç değildir. Bu ahvalde mesele benim hizmet etmek için bir makama yükselmem meselesi değildir. Mesele birilerin aç kalma diğer birilerinin birey bilincini Milletimizin özgürlüğü için Memleketimizin tam bağımsızlığını savunurken ölüme sürüklenmesi meselesidir.

Bu durumlar karşısında ben hizmet edememe pahasına veyahutsa Milletvekili veyahutsa Belediye Başkanı veyahutsa İl Genel Meclis üyesi olamama pahasına bildiğimden dönmeyeceğim. Birileri aç yatar birileri tok kalkar. Bırakınız hizmet edemeyen ben olayım bırakınız aç yatan ben olayım.

Bu şeriat altında hizmetin partisi olur mu? Hizmetlerin değil ve fakat inançların Partisi olur. Bu açıdan da her ne kadar içim acıyarak da olsa inançların Partisine en yakın olan güçlü Partiyi işaret etmek zorunda kalışımdan dolayı utanç duymakta olsam da gene de işaret ediyorum.

Bilinmelidir ki tek adam bir değişim yapar bin adam on bin değişim yapar. Bilinmelidir ki ben iyi kötü değişimin ben haklılıkların arkasındayım. Arkasında olduğum kudret tutsak alınmış. Arkasında olduğum kudret esir alınmış. Ben savaşmaktayım. Haber ola. Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin