10 Aralık 2012 Pazartesi

((slayt izle)) Mersin Valisi Hasan Basri Güzeloğlu'na Sabrı Ve Çalışmaları İçin Teşekkürler... Mersin İçel Burak Canlı

MERSİN VALİSİ HASAN BASRİ GÜZELOĞLU’NA SABRI VE ÇALIŞMALARI İÇİN TEŞEKKÜRLER…


19 Kasım 2012 tarihinde Mersin Valisi Hasan Basri Güzeloğlu Dikkat! Dikkat! Ve İmdat! Başlıklı bir yazıyı makale olarak yazmış ve gene ilgili yazıyı Mersin Valiliğinin İnternet adresine göndermiş bulunmakta idim…

Söz konusu yazıyı şöyle dikkatli bir şekil de tekrar gözden geçirerek okudum… Neler yazmışım… O kadar boş konuya girmişim ki… Sanki Mersin Valiliği sanki Sayın ve Sevgili Sayın Valimiz Hasan Basri Güzeloğlu bu işten sorumlu…

Ve hitap konusunda da oldukça zayıfım… Lüzumsuz cümleler… Lüzumsuz edebiyatsal laf kalabalığı… Gerekli bir konu gereksiz laf kalabalığıyla boğulmuş durumda…

Bildiğiniz gibi daima iktidarı eleştirir ve daima iktidara çatarım… Fakat Mersin Valiliği gibi Resmi bir Kuruma ilgisi bulunmayan bir durumdan dolayı olayı sulandırıcı cümleler kullanarak bir yazı yazmaktan hiç mi utanmadım… Utandım… Sıkıldım… Çünkü olaya çözüm aramak problemin açıklanması yerine akıl dışı izahı zor cümleler kullandım…

Dedim ya hata yaptıysak hatayı kabullenmeyi de bileceğiz… Hatamı kabulleniyorum… Konu doğru fakat üslup yanlış…

Dedim ya 19 Kasım 2012 tarihinde yazı yazdım… 21 Kasım 2012 tarihinde tarafıma mail atılmış… Mersin Valiliği Danışmanlığı tarafından… Telefon bilgilerim belki de daha doğrusu iletişim bilgilerim ilgili şikayetimin çözümü için nazikçe istenmiş…

İlgili Maili işlerin çokluğundan nasıl görememişim anlamıyorum… Netice İtibariyle derhal Mersin Valiliğini aradım…

Telefonla arama yapmadan önce mesajla da mail de bilgilerimi verdim… Ve derhal ilgili yazımın bilgisayardan çıktısını alıp şöyle defalarca göz geçirdim…

Bu ne biçim bir üslup dedim kendi kendime… Bu yazıyı aklı başında bir tanıdığım görse ne oluyoruz savaşa mı gidiyoruz derdi…

Kabul ediyorum… Üslubum yersiz… Kabul ediyorum yazdığımı okuma huyum yok… Sonra sorunun çözümü ise istediğim evelemeye gevelemeye ne gerek bulunmakta direk konuya girmese mübarek Mersin İçel Burak Canlı…

Mersin Valiliği Danışmanlığı’nın herhangi bir uyarısı veya telkini veya herhangi bir eleştiri bulunmadan ben kendimde bu eleştiriyi yaparak onlarla konuştum…

Mersin Valiliği Danışmanlığı ise direk gayet hoş ve gayet samimi bir şekil de yazılan yazıda ki olayı ve nasıl çözüm bulunabileceğini ve bu konuda da ayrıca çalışmalar da bulunacaklarını belirttiler…

Bu vesileyle Sayın Valimiz Hasan Basri Güzeloğlu ve tüm Çalışanlarını kutlar ve üslubu bozuk yazımdan dolayı da kendilerinin bana karşı hiçbir ikazları,telkinleri veya hatırlatmaları olmadan özürlerimi diler tüm Sayın ve Sevgili Valimiz ve Çalışanların bu sorunu iradeleri ölçüsünde çözüme kavuşturacaklarından emin olduğumu belirtir kendilerine bana göstermiş oldukları sabır için ayrıca samimi duygularla teşekkür ederim… Mersin İçel Burak Canlı

Not: İlgili bahsi geçen yazılar da kısaca Toplu Taşımaların doğrusu Otobüslerin ayakta yolcu alma gibi durumlarının yanı sıra otobüs ve dolmuş ücretleri (ücret aynı) konusuna da değinmeye çalışmıştım… İlgili yazımın abesliği yüzünden tarafıma herhangi bir ikaz ulaşmadan ilgili bu yazıyı yazdım… Yazılarımı okumadan ve diğer başka insanların eleştirisinden geçirmeden yayınlamam neticesinde ilgili ve gerekse de ilgisiz cümleleri bir hayal dünyasın da sanki bir canavarla savaşıyormuşçasına esirgemeden kullanmam neticesinde bir takım rahatsızlıklar bana iletilmeden iş bu yazıyı yazdım…

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin