12 Aralık 2012 Çarşamba

((slayt izle)) Genç Türk...Türk Solu...Mustafa Kemal'in Askerleriyiz...Mersin İçel Burak Canlı

GENÇ TÜRK... TÜRK SOLU… MUSTAFA KEMAL’İN ASKERLERİYİZ!


Özgürlük ve Tam Bağımsızlık… Taviz verilemeyecek tüm işkencelere tüm tutsaklıklara tüm kötülük ve ölümlere rağmen pazarlık konusu edilemeyecek Devrim Hareketi…

Vay be… Coştum… Şu an Çav Bella’yı dinlemekteyim… Kesmiyor ağabey… Kesmiyor… Daha bir coşku… Daha bir canlılık… Daha bir hareket…

Vurdu mu inleyecek… Vurdu mu gümbürdetecek… Özgürlük ve Tam Bağımsızlık…

Evimin kapısı 11.12.2012 tarihinde çalındı… Ben kavgacı… Ben kızgın… Ben yılmaz savaşçı… Kapıyı açtım… Kapıyı çalana sen mi beni özgürlüğümden sen mi beni Tam Bağımsızlığımdan edeceksin diyecektim ki…

Kapıda iyi giyimli… Güleç yüzlü… Beyefendi birisini gördüm… Elinde bir takım materyaller bulunmaktaydı…

Kendisi Genç Türk Genel Sekreteri Tamer Işıtır’mış… Delikanlı adam… Vesselam… Kendisine kartımı verdim… Başın gerçekten sıkıştığında beni ara… Bakalım Özgürlüğümüzün ve Tam Bağımsızlık arayışlarımızın karşısında kim ve kimler duracak…

İsyanım akmayan kanadır… İsyanım yürüyen ölü olmadığını sanan canlı zombileredir…

Kesemedi ağabey… Kesmedi… Şu an Che Guavera Hasta Siempre’yi dinlemekteyim… Diyeceksiniz ki Türkçe Müzik dinlesene dinleniriz… En iyi Türkçe Müzik dinleyecek kişilerdeniz. Fakat şu an mazeretim var…

Genç Türk Genel Sekreteri Tamer Işıtır ile ayaküstü bir takım konuşmalar yaptık… TÜRKSOLU dergilerinden verdi…

Bir takımda Genç Türk’e ait broşürlerden… Elinde bir de Gökçe Fırat’ın yazarlığını yaptığı Türk Ordusu’nun Tasfiyesi kitabını… Kitabın aynen üzerinde Yeniçeri Kırımından Ergenekon’a diye yazılı olmakta…

İlgili Kitap İleri Yayınları No:220 Birinci Basım: Kasım 2011 Kapak Tasarımı: Selim Özübek tarafından yapılmış bulunmakta.

Neyse biz gelelim sadede… Uzun söze gerek bulunmamakta… Genç Türk Genel Sekreteri Tamer Işıtır’ı kıskandım… Vay be! Ne gençler var… Ateş gibi… Helal olsun… Delikanlı adam… Yiğit adam… Adam gibi adam…

Acaba kapım onun tarafından 10 yıl önce çalınmış bulunsaydı… Ne yapardım? Çok koştum… Çok yorulmadım belki ama çok ezildim… Yok sayıldım… İtildim… Kalkıldım… Vay be! Kapımı Bakan çalmış olsaydı… Kapımı herhangi bir Ülkenin herhangi bir diyarın Başbakanı çalmış olsaydı bu kadar sevinmezdim…

Ölümü dost edindik… Azrail gölgemiz… Ya ölümüne İstiklal Ya da illa ki İstiklal… Mersin İçel Burak Canlı

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin