21 Temmuz 2012 Cumartesi

(MADENCİYİZTR) İŞGÜVENLİĞİ UZMANI YENİLEME EĞİTİMİ KAYITLARI BAŞLADI

ANADOLU AKADEMİ
A, B ve C SINIFI İŞGÜVENLİGİ UZMANLIĞI YENİLEME EGİTİM PROGRAMLARIMIZ BAŞLAMIŞTIR.

 
30.06.2012 tarihinde yayimlanan 6331 sayili Is Sagligi ve Guvenligi Kanunu’nun Gecici 5. maddesine gore; eski sertifikalarini yenileyen is guvenligi uzmanlarinin, belge alma tarihlerinin 5 yildan once olmasi durumunda, belgelerini kullanarak sozlesme yapabilmeleri icin Calisma Bakanliginca yetkilendirilmis egitim kurumlarindan yenileme egitimi almalari gerekmektedir.
 
Eğitim Süresi 30 saat  tir.
Eğitim yüzyüze olarak yapılacaktır.
Egitim toplam 5 gün sürecektir. (6 Saat/gün x 5 gün= 30 Saat).

Egitim   18 Agustos 2012 başlayacak ve 22 Ağustos 2012 tarihinde bitecektir.

Kayıt için  0212 875 85 53 veya 0506 427 42 22 nolu telefonları aramanız yeterlidir.www.anadoluakademi.com.tr

Eğitim ücretimiz: 550 TL+ KDV dir.


--
Abdullah AKÖZEL
Maden Yük.Mühendisi
İş Güvenliği Uzmanı
İşyeri hekimi ve İş Güvenliği uzman  Eğiticisi
İşyeri hekimi ve İş Güvenliği uzman  Eğitimi ve hizmetleri
www.anadoluakademi.com.tr
www.isgdem.com
www.madenilan.com
0506 427 42 22   aakozel@gmail.com

--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.