25 Mart 2012 Pazar

((slayt izle)) MHP Devlet Bahçelinin İnsiyatif Alma Zamanı...Vatan Yahut Yıkım Mersin İçel Burak Canlı

MHP DEVLET BAHÇELİNİN İNSİYATİF ALMA ZAMANI… VATAN YAHUT YIKIM

Bir taraftan bakmışım Amerikancı. Diğer taraftan bakmışım Amerikancı. Bizde kravat takarız. Biz gelelim sadede.

Sayın ve Sevgili Devlet Bahçeli iyi bir yönetici. İyi bir lider! Memleket Sevdalısı! Daha ne olsun. MHP güçlendi. MHP ilerledi.

Fakat şimdi değişim zamanı. Fakat şimdi Hareket zamanı! Şimdi tüm şimdilerin zamanı! Bir lider gelmeli. Lider Miting. Lider koşturma. Lider Ümit. Lider umut. Lider kazanımlara yol açmalı.

Lider olmak kolay değil. Siyasetçi olmak kolay değil. Memleketi gerçek sevmek gerçek düşünmek kolay değil.

Devlet Bahçeli koalisyon Hükümetiyken imza attı veya atmadı. Memleketi sevdi. Ben bu derece bu Memleketi sevemedim. Yani koalisyonu bozardım. Yani Ateş olur yani yıldırım olur yani kurşunlara hedef olur gene de dönmezdim. İsyan olurdu. İnsanlar ölürdü. Ocaklar sönerdi. Ama gene de atmazdım. Geri adım atmadım. Atmayacağım.

İşte bu yüzden işte sırf bu yüzden benden siyasetçi olmaz. Olmayacak. Olmasında.

Sevgili ve Sayın Devlet Bahçeli Git ama kal. Kal ama git. Bir isim. Bir yenilik. Bir coşku aracı! Gerekirse kan. Gerekirse kavga. Ve gerekirse gerginlik! Adını sen koy. Adını onlar koysun. Bırak adını kim koyarsa koysun.

Şimdi ve şu an gitme zamanı. Şimdi ve şu an hareket zamanı. Şimdi ve şu an Tüm bir Cihana yıkılmayacağımızı ölsek de ayakta öleceğimizi ve ölürsek de istersek öleceğimizi gösterme zamanı.

Bakıyorum eski Ülkücüler. Bakıyorum kendilerinin Ülkücü olduğunu söyleyenler. Bakıyorum Belediye Başkanları. Bakıyorum ve görüyorum ki gitmekteler. Bakıyorum ve görüyorum ki gitmeye devam edecekler. Bakıyorum ve görüyorum ki İnançlı ve yürekli Adam gibi adam bulmak bu zaman da zorlaşmış. Bakıyorum ve görüyorum ki Memleketi senin gibi seven kalmamış.

Bir isim seç. Seçtiğin isimde sağlık problemi olmasın. Bir isim seç seçtiğin isim benim gibi kravatı yamuk taksın. Bir isim seç seçtiğin isim Memlekete senin kadar bağlı olmasın.

Şimdi bir isim seçme zamanı. Şimdi seçilen ismin yığınları heyecanlandırma zamanı. Şimdi bir isim seçme zamanı. Şimdi seçilen ismin kandan kavgadan yıkmadan yıkılmadan korkmama zamanı! Şimdi bir isim seçme zamanı. Şimdi seçilen ismin popüler olma zamanı. Umut olma zamanı. Damarlarımızda akan kanın canlanma zamanı.

Şimdi tüm şimdilerin olma zamanı. Şimdi giden belediyelerin değil hiç gelmemiş belediyelerin gelme zamanı. Şimdi umut zamanı! Şimdi Yıldırım olup çakma zamanı. Şimdi şahlanma şimdi uluma zamanı.

Zaman bu zamandır. Zaman Başbuğ Türkeş’in Resminin yanına senin resminin konma zamanıdır. Ya resmi şimdi Mecliste iken koydurtursun. Ya da bu yığınlar malumun olduğu üzere… Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin