11 Eylül 2013 Çarşamba

((slayt izle)) 65 Yaş Emeklilik Yaşı Olmuş Ağzı Olan Konuşuyor... Mersin İçel Burak Canlı

65 YAŞ EMEKLİLİK YAŞI OLMUŞ AĞZI OLAN KONUŞUYOR…

Sorun ananıza babanıza yaşları kaçmış?

Savaşa Hayır diye bir yazı yazabilirdim… Boş… Gebermeyen kalırsa benim Face Mersin İçel Burak Canlı sayfamı tıklayıp beğensin…

Taksim ve ÖDTÜ olayların da canlarını yitirenler için yazacaktım… Boş…

Hayat pahalılığından doların hızla yükselişinden, Dünya Olimpiyatlarının kaybedilişinden, Petrolün katlettiği fiyattan bahsedecektim… Boş… Petrolüm birim fiyatını isterlerse 10,00 TL yapsınlar gene boş…

İdare Mahkemelerinin Devletle karşı karşıya gelen bireylerinin menfaatlerini koruma güdüsüyle kurulmuş olmasından fakat şimdi ki aldığı halden bahsedecektim ki… Boş…

Yığılan Davalardan, Geç ve belki de gerçekleşemeyen Adaletten bahsedecektim ki… Boş…

Ağır Vergi, KDV’den bahsedecektim ki… Boş…

Özgür olmayan düşünceye vurulan prangalar nedeniyle dünya insanının Hürriyet üzerine kazanımları yerine Coğrafya da tutuklu Gazeteci, Milletvekili, Belediye Başkanlarından bahsedecektim ki… Boş…

Bildiğinizin de anlayabileceğinizin de ötesinde tahtası aldığı darbelerden eksik olanlardanım…

Bir mekân… Kimlikleri önemli değil… Diyorum ki Adam çıkmış İftar yemeği sonrası komşunuzu şikâyet edin diye çağrıda bulunmakta… Yanımda ki evet şikâyet haktır… O demese dahi ben şikâyet ederim diyor…

Diyorum ki İftar… Diyorumki Ramazan… Diyorum ki Oruç… Diyor ki şikâyet ederim… Et diyorum… Beni etmeyenin… Ayağa kalkıyorlar… Sonrası malum… Sonra yanına gidiyorum… Ayağa kalktıysan bu hale gelmeyi göze alacaksın…

Sonuç Kavgacı, yıkıcı siyasetin eseri…

Şimdi ne mi olacak… Bu ayıpla yaşayacaksın… Hem de bir ömür boyu… Telefonun uyandırma zili çalıyor uyanıyorum… Kimi gerçek kimi Rüya diyor…

Emeklilik yaşı 65 olmuş… Vicdan var mı? Hadi yok akıl var mı? Emeklilik yaşı 65 olmuş… 65 yaş olan emeklilik yaşını savunanlar tespit edilsin…

Onların 65 yaşında emekli olabilmeleri için Anayasa da düzenleme yapılsın… Gerisi ise hiç emekli edilmesin… Çünkü o yaşı görmek için verilen yılların mücadelesi sonucunda iki kuruşluk parayla kaç gün yaşanır bilemem… Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "pınarslayt" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için pnarslayt+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.