22 Ağustos 2013 Perşembe

((slayt izle)) Mersin Valisi İstifa Etti mi? Biber Gazı Öldürüyordu Beni... Mersin İçel Burak Canlı

MERSİN VALİSİ İSTİFA ETTİ Mİ? BİBER GAZI ÖLDÜRÜYORDU BENİ…

Hareket Başlasın…              

Yer Diyarbakır saldırgan eylemler…

Yer İstanbul teslimiyetçi eylemler…

Diyarbakırlı söze başladı… Ben CHP’liyim… Diyarbakır da CHP’li çoktur diye de eklemekte… Fakat AKP gelmesin diye BDP’ ye oy vermekteler…

Göz bebeklerimi açmış onu dinlemekteyim… Ve devamla sana saldırana saldıracaksın demekte… Diyarbakır da eylemciye dokunmak yürek ister diye de eklemekte…

Güvenlik için bıçak güvenlik için silah güvenlik için kamera güvenlik için alarm güvenlik için tetikçi güvenlik için el bombası güvenlik için derken merken küçücük bir biber gazı alıverdim…

Sonrası mı üzerinde yazmakta kapalı alanda kullanmayın fakat 60 günde bir deneyin diye… Ben de büronun diğer büyük odasında bir kere sıktım… Sıktığıma bin pişman olarak hemen diğer odaya kaçmama rağmen ölüyordum… Dayanamadım… Resmen ölüyordum…

Ucuza gitmeyeceğim dedim elimi silahıma ve gözlerimi bombalarıma diktim… Gördüğümü yere sereceğim ki iyice baktım, izledim kimseler yoktu… Biber Gazını hem de bir saniyeliğine diğer oda da sıkan bendim…

Tüm klimalar tüm pencere ve kapılar açıkken 1 saatte kendime zor gelebildim…

İşsizlik, Asgari ücretin durumu, üç kuruş emeklilik maaşı, emeklilik yaşının 65 olması, Müslümanların son on yıldır katledilişi ve Coğrafyanın takındığı durum…

Yola çıkanlar dönüşü düşünmeden, planlamadan yola çıktıklarında tüm kendisinden daha güçlü, daha akılla yola çıkanları pes ettirebilirler… Yola akılla değil inançla çıkılmadıkça Yol kâbusundur…

Not: Bir dostum Canlı, Mersin Valisi Makam Arabasıyla trafikte giderken neden diğer araçlara trafiği kapatıyorlar? Diye sormuş…

Ben de kendisine Bir Valinin ismi Büyükşehir Belediye Başkan Aday Adaylığında geçerken neden istifa etmez diye sorusuna soru ile cevap verdim. Yorum, susmak, konuşmak size ait…

Mersin İçel de AKP’nin çıkarabileceği en iyi aday ve belki de tek aday Mersin Valisi Hüseyin Basri Güzeloğlu’dur.

AKP’nin Mersin İçel de hiçbir şansı yok. Aday adaylarının bazıları yetkin ve etkin olmasına rağmen AKP Yönetimi tarafından zayıf olarak gösterilip zaten aday yapılmayacak. Yönetim güçlü gibi görünen bir aday istiyor. Yönetim susuzluğunu dinlemiyor. Bu durumda kucaklayıcı tek aday adayının Hüseyin Basri Güzeloğlu olduğunu görebilecek midir bakalım. Kim bilir? Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "pınarslayt" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için pnarslayt+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.