6 Ağustos 2013 Salı

Re: Ynt: Re: Ynt: RE: (MADENCİYİZTR) iş ilanı 30/05/2013

Diyordunuz zaten Vietnam'a gidicem diye. hayırlı olsun :)


4 Ağustos 2013 Pazar tarihinde Kamil adlı kullanıcı şöyle yazdı:
Şuanda Vietnam'dayım mermer işi için

iPhone'umdan gönderildi

31-07-2013 tarihinde 17:09 saatinde, "..: HeNDeSe :.." <sportyemin@gmail.com> şunları yazdı:

ama İlci'de çalıştınız değil mi? 


14 Haziran 2013 22:18 tarihinde Kamil <kamil.akcal@gmail.com> yazdı:
Hayir, Ronesans Holding'e transfer oldum ama bilgilerinize ulasamadim, kendinizi tanitabilir misiniz rica etsem?


Kamil Akcal 
Maden Mühendisi 
05419387657

13 Haz 2013 tarihinde 22:23 saatinde, sportyemin@gmail.com şunları yazdı:

Kamil bey nasilsiniz Ilci'de mi calisiyosunuz hala
Sent by Vodafone powering my BlackBerry® smartphone.

From: Kamil <kamil.akcal@gmail.com>
Date: Thu, 13 Jun 2013 18:07:44 +0300
Subject: Re: Ynt: RE: (MADENCİYİZTR) iş ilanı 30/05/2013

Teşekkür ederim Ferhat Bey, size de kazasız, belasız, sağlıklı, huzurlu çalışmalar...

Kamil Akcal 
Maden Mühendisi 
05419387657

12 Haz 2013 tarihinde 23:43 saatinde, ferhat tuncer <tuncerferhat@gmail.com> şunları yazdı:

sevgili arkadaşım işte cevap ama bence yazdığın bir tümce tam sonuç. seni kutluyorum. o tümce de çalışırken hakkını veriyorum. kazasız ve sağlıklı günler diliyorum


 
11 Haziran 2013 23:36 tarihinde Kamil <kamil.akcal@gmail.com> yazdı:
Uzun zamandır sadece okuyordum ama madem işin içinden çıkılamıyor ben de kayıtsız kalmayıp tecrubelerimi paylaşayım istedim: Bir maden mühendisi olarak çok rezil şartlarda iş hayatıyla tanıştım ve bu rezaleti anlatsam inanmazsınız, o yüzden boşverin. 10 yılın sonunda geldiğim noktaysa şu: Karşımdaki firmanın öz sermayesi, kurumsallığı, siyasi bağlantıları, şusu busu beni hiç bağlamıyor, hakkımı vermiyorsa çekip kapıyı çıkıyorum. Kaybeden onlar oluyor daima, çünkü çalışırken hakkını veriyorum. Belirgin şekilde fark yaratıyorum. yerimi dolduramıyorlar. 5000 dolara imza attım yakın bir zamanda. Kolay olmadı bu noktaya ulaşmak ama biraz sabır, biraz uykusuz geceler, biraz efor, birazda öğrenme azmiyle şimdi seçilen değil seçenim. 
Siz gençlere haddim olmayarak tavsiye edebileceğim en önemli husus şudur; kovulmaktan korkmayın, onurunuzu kaybetmekten korkun, sonunda kazanan siz olursunuz.
Saygılarımla...

Kamil Akcal 
Maden Mühendisi 
05419387657

11 Haz 2013 tarihinde 13:18 saatinde, Yasin yılmaz <ysnylmz@gmail.com> şunları yazdı:

Demek ki ispatlayamamissin. Isletmeye katkisi olan muhendisi herkes kapmak ister. Oz eleştiri yapip hatayi kendimizde aramamiz lazım.

10 Haz 2013 19:40 tarihinde "Yasin yılmaz" <ysnylmz@gmail.com> yazdı:

O halde yapmamiz gereken yasa zorunluluğu yuzunden kendimize buldugumuz iste kendimizi ispatlamamiz gerekli diye dusunuyorum. Ucret sonra konusulmali. Bizim isletmeye katkimizi işveren muhakkak degerlendirecektir.

10 Haz 2013 19:00 tarihinde "ibrahim narinç" <ibrahimnarinc44@hotmail.com

--
--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.
 
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "MADENCİYİZTR" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
 
 


--
..: HeNDeSe :..

--
--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.
 
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "MADENCİYİZTR" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.