6 Nisan 2012 Cuma

Re: Ynt: RE: (MADENCİYİZTR) İş Başvurusu

Merhaba,
    Çalışma hayatıma başladığım günden bu güne çok şey değişti ama değişmeyen tek şey üzerimize yüklenen sorumluluklara karşın elimizde olan sorumluluklar.
 
    Ben çalışma hayatıma Mermer Fabrikasında başladım askari ücreten 50 tl fazlaydı fabrikaya sığamadım ocaklara gittim çalışan her makinenin başına geçtim ne işe yarar, nasıl çalışır sordum yaptım öğrendim herkes öğle yemeğine giderken makineler durmasın diye ben dağ kesme ve sayalamanın başında yükleyicinin üstünde işçiler yemekten gelene kadar çalıştım.Bunları yaparken hem işin ilerlemesini sağladım hemde başında duracağım ve yöneteceğim işi öğrendim.Şantiyeye gelen misafirler bana mühendisin nerede olduğunu sorarlardı :).
   
     Ailevi nedenlerden dolayı 9 ay çalıştıktan sonra firmadan ayrıldım ve otomativ sektöründe işe başladım 1 sene çalıştım baktım ki bu sektörde vasıfsız bir elemen gibiyim kendi işime dönmeye karar verdim ve eski firmamla çalışmaya başladım.Kendimi kanıtladım ve sınırlarımı belirledim şuan şantiye şefi olarak çalışmaya devam ediyorum ücret konusunda sıkıntım yok gelen misafirler mühendis kim yerine ocağın ortağımısın diye soruyorlar.İlk çalışmaya başladığım günden bu yana ( askari ücret + 50 TL  ) işimi seviyorum ve layığıyla yapmaya çalışıyorum.
 
    Tabi bu ortaklığın içinde ocak sahalarını gezmek, keşif yapmak gerekiyorsa evden 3-4 gün uzak kalmak, müşteriyi hava alanından almak, taş satmak, başka ocağa götürmek ve otele bırakmakta var.Ehliyetimi sadece evime gidip sabah gelirken ekmek almak gün içinde patlak hortumları yaptırmak için kullanmıyorum.Bunları yaparkende eğer varsa ve o işi yapabileceğini düşünüyorsam şöförde yönlendiriyorum.
 
      
--
 Taylan BALCİ
Maden Mühendisi
0555 394 31 45
İyi Çalışmalar

--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.