6 Nisan 2012 Cuma

(MADENCİYİZTR) MADEN MÜHENDİSLİĞİ HAKKNDA‏

Sevgili İbrahim arkadaşım uzun uzun anlatmaya çalışmış. Ama, o kadar uzun anlatmaya gerek yok bence; Yapıtığınız bir faaliyette; Verim, Emniyet (İş Güvenliği ve Çevre) ve Ekonomi dengesini kurup, grafiğini çizip, optimum değeri bulabiliyorsanız; SİZ MÜHENDİS oldunuz demektir.

Ama, hele Türkiye'de bunu yapmak hiçte kolay değil.. O yüzden (sosyolojik sorunlar nedeniyle) (ben de dahil); Türkiye'de gerçek anlamda mühendis sayısı parmakla belki gösterilebilir...


Saygılarımla

Bülent BAYRAKTAROĞLU
Maden Yüksek Mühendisi
ÇED Koordinatörü