27 Mart 2011 Pazar

((slayt izle)) Mersin İçel Burak Canlı Diyor ki! Hesap Sormak İçin, Bir Oy da Sen Ver! Ve MHP

MERSİN İÇEL BURAK CANLI DİYOR Kİ! HESAP SORMAK İÇİN, BİR OY DA SEN VER! VE MHP

Geçenler de bir mağazaya birkaç şey alma düşüncesiyle gidiverdim. Cepte yok başta yok. Ama olsun. Gidiverdim. Bir baktım masanın üzerinde CHP Mersin İl Örgütüne ait seçime ilişkin broşürler. Şaşırdım. İnanamadım.

Gerçi bunda inanılamayacak bir şey bulunmamaktaydı. Bu adamlar çalışmaktaydı. Helal Vallahi dedim.

Üç çeşit broşür! Ben bu yazı da sadece birisinden bahsedeceğim. Diğerleri için bekleyin. Kim getirdi dedim. İlçe Başkanı dediler. İlçenin ismini vermeyeceğim. Gerçekten çalışmakta mı yoksa oyalanmakta mı bilemiyorum. Kesin emin olursam aha bu adam derim. Kısacası çalışmaya devam.

Mağazada ki zattın yanında bir kişi daha bulunmakta. Benim de yanımda bir kişi. Mağazanın patronu dedi ki ağabey ben artık komünistleri, solcuları dahi sever oldum. Bıktım bu zayıfı ezenlerden dedi. Evet. Zayıfı ezenler.

Mağazanın sahibi Alperenciydi. Dedi ben oyumu MHP’ye vereceğim. Yanında ki genç de bende MHP’ye vereceğim ama oy kaybetti diyorlar.

Ben de geçenler de Mersin İstatistik sonuçları üzerinde çalıştığımı ve o çalışmama kadar benim de MHP’nin oy kaybettiğini düşündüğümü söyledim. Ama bu koca bir aldatmacaymış.

O söz konusu yazımı mutlaka yayınlayacağım. Ama o zamana kadar sizde kontrol edin. 2007 genel seçim ve 2009 yerel seçim ve 2010 referandum sonuçlarını Mersin için gözden geçirin. MHP ve hatta CHP Mersinde oy arttırmış durumda.

Kısacası MHP ve CHP Mersin İçel’de birincilik konusunda yarışacak. Helal kahramanlara. Helal olsun. Benim yanımda ki kişi de parasızlıktan evlenemeyen askerden yeni gelmiş çalıştığı yerden hakkını alamayan milyonlardan birisi. O da CHP’li. Ben de DP’li.

Evet. Şimdi MHP’li CHP’li kahramanlara sesleniyorum. Çalışın. Çalışmayı ibadet bilerek çalışın. Çalışın kimse sizi tutamaz. Çalışın Millet arkanızda. Çalışın. Yeter ki sizler Millet için, Hak için, Adalet için, Demokrasi için, Özgürlük için çalışın.

Broşürün diğer taraflarında ise Sömüren yandaşın değil, Ezilen vatandaşın hesabının peşindeyiz. Diye yazmakta.

Ya bir şu cümleyi Allah için bir daha olmadı bir daha okuyun. Görün. Artık gerçekleri görün. Allah için görün.

Bir oyum var. Ülkücü ve olmadı Milli Görüşçü ve şu an da DP’li olan ben bir oyumu ittifak olmadığı takdir de CHP’ye olmadı MHP’ye vereceğim.

Verin siz de oyunuzu verin ki Daha güzel, daha mutlu bir Türkiye’yi birlikte oluşturalım. Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin