25 Mart 2011 Cuma

((slayt izle)) Ben Türk, Müslüman Değilmişim! Belki Ermeni, Belki Yunanlı Belkide Azılı Bir PKK'lı Mersin İçel Burak Canlı

BEN TÜRK, MÜSLÜMAN DEĞİLMİŞİM! BELKİ ERMENİ, BELKİ YUNANLI BELKİDE AZILI BİR PKK’LI

Vay be. Ben ne değilmişim. Ve de nelermişim. Vay ki ne vay. Cenk Osman Allah! Allah! Dedi. Cenk Osman.

Kısa ve öz bir şekil de cevap vermeye çalışalım. Mesajı atan arkadaş hakaret ve incitici ithamlar dolu bir yazı karalayıp bana göndermiş.

Peki neden? Ben CHP Doğunun, Karadeniz’in, Batının, Egenin, Anadolu’nun Umududur diye bir makaleyi yazdığım için.

Gözünü sevdiğimin Allah Aşkına yapma. Ne yaptın sen. Türk değilmişim. Vay be. Vatan için aylarca hastanelerde yattım. Ve sen benim Türk olmadığımı iddia ediyorsun. Vatani Görevimi yaptım. Sen benim Türk olmadığımı iddia ediyorsun. Vergimi ödüyorum sen benim Türk olmadığımı iddia ediyorsun.

Türk asıllı olmayan ve bu memlekette yaşayan Vatandaşlarımızın vay haline o zaman. Vay ki ne vay. Arkadaşımız kendisini AKP’li olarak tanıtmış.

Tanıtmaya devam etsin bakalım. Ama ben onun düşüncelerinin AKP’yi bağlamadığını düşünmekteyim. AKP böyle düşünmez. Mümkün değil.

Ben Ermeni asıllı olabilirim. Gayet normal. Vatandaşımız bulunan Ermenilerde kardeşimiz. Ben Yunan asıllı olabilirim. Gayet normal bu memlekette Vatandaşımız bulunan Yunan asıllılarda kardeşimizdir. Ben azılı bir PKK’lı değilim ama bu memlekette azılı bir PKK’lı bulunan Vatandaşımızda kardeşimizdir. Tamam, kendisi yanlış yoldadır. Yolundan mutlaka ayrılıp gerçekleri görmesi gerekmektedir. Ama Ülkemiz Hapishanelerin de  hangi suçtan ceza almış bulunursa bulunsun Vatandaşımız bulunan her birey de aynı zaman da kardeşimiz bulunmaktadır.

En azından ben olaya böyle bakmaktayım. Müslüman olmadığı mı iddia eden arkadaş Allah Aşkına bak tekrar ediyorum Allah aşkına nasıl böyle bir kanıya vardım. Kaldı ki bu memlekette yaşayan hangi inanç içerisinde bulunursa bulunsun Vatandaş bulunanlar da bizlerin kardeşidir.

Evet. Cevaplarım bunlar. Fikrime göre Türk olmamak suç değildir. Fikrime göre Müslüman doğmamak da suç değildir. Aksine renk katar. Aksine iyidir. Kötü olan bütünlük yerine ayrımcılık yaratanlardadır. Kötü olan inanç ve ırk üzerinden siyaset yapmaktadır. Kötü olan sen busun sen şu değilsin diye itham edenlerdedir.

Ben parayla tutulmuş birisiymişim. Hayda. Buyuslürun buradan yakın. Şimdi şu satırları yazarken vallahi elektrik faturası çok gelmesin diye donarak yazmaktayım. Ne parası! Gözünü sevdiğimin yapma. Etme. Simit dahi yemekten korkan ben. Ah anam! Ah babam! Ki ne ah!

Bende Ülke sevgisinin bulunmadığını işaret etmişsin. Helal Vallahi! Çözmüşsün beni. Hey be. Kurbanı olduğum Yaradanım gör yazılanları duy haykırışımı ve beni Gerçek Hakkın Yolundan ayırma. Bir tek sana sığınıyor ve Önce Vatan Önce İnsan Önce Bütünlük Önce Çanakkale diyor ve Oylar her ne kadar DP’liysem ortada bir ittifak yoksa CHP’ye olmadı MHP’ye diyorum. Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin