28 Mart 2011 Pazartesi

(MADENCİYİZTR) İŞ GÜVENLİĞİ UZMANLIĞI

Arkadaşlar

Bugüne kadar zamanımızı ve enerjimizi iki noktada harcadık. Birbirimizi kırdık ve İSG Çalışanları olarak örgütlenmeyi başaramadık.

1-ISG Teknikerleri Okulu bitirdikleri gün uzman olsun mu?

2-Eğitim Kurumlarına ödenecek paralar Meslek Odalarına mı ödensin. Tartışmalarını sürdürdük. 

Ben ise, gelin örgütlenelim, ne diyecek isek, örgütlü olarak diyelim dedim.Seçim dönemine girdik sürprizlere hazır olalım.

Son bir kez kişisel görüşümü yazıyor ve bu konuda bir daha mail gruplarında tartışmamaya karar verdim. Tartışmamı Örgüt (oda,dernek) zemininde yapacağım.

1-İSG TEKNİKERLERİ OKULU BİTİRİP UZMAN OLAMAZLAR. BELİRLİ BİR DENEYİM KAZANDİKTAN SONRA UZMAN OLABİLİRLER

2-İŞ KANUNU 81 MADDEDESİNDE DEGİSİKLİK YAPİLARAK UNİVERSİTE, MESLEK ODALARİ, VAKİFLAR, DERNEKLER VE TİCARİ ŞİRKETLER UZMANLIK VE İSYERİ HEKİMLİGİ EGİTİMLERİNİ VEREBİLMELİLER.

3-EGİTİMLERE, 5 YİL MESLEGİNİ YAPMIS MUHENDİS, MİMAR, TEKNİK OĞRETMEN, FİZİK KİMYA LİSANS MEZUNLARİ İLE ISG TEKNİKRELERİ KATİLABİLMELİLER.

4-BUGÜNE KADAR UZMANLIK BELGESİNİ ALANLAR İLE EĞİTİM KURUMLARINDA 220 SAAT EĞİTİM ALANLARI 2 TEMMUZ 2011 GUNU SİNAVA ALIP UZMANLİK SERTİFİKASI (A-B-C SINIFLARI KALKACAK) VERİLMELİDİR.

 

Saygılarımla

Mesut TORAMAN

Bursa ISG Derneği Bask.



--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.