25 Temmuz 2010 Pazar

Re: (MADENCİYİZTR) Sayın Mehmet Torun ziyareti

Mesut Bey,
 
Çok teşekkür ederim ilginize ve değerli sözlerinize.
Bütün arkadaşlarımızın bu anlamda çok daha duyarlı, sorgulayıcı ve birinci elden bilgi alıcı özelliklere sahip olduğu muhakkaktır aslında.
Sadece bu özelliklerimizi, yıpratıcı sözlerimizi yada yazılarımızı oluşturmadan önce (benim de muhakkak garipsenen sözlerim ve yazılarım yada kararlarım çok olmuştur muhakkak bu platformda veya başka zeminlerde) aceleye getirmeden kullanabilmemiz gerekiyor. Bizler bu güzel özellikleri kullanabiliriz ve kullanacağız da buna inanıyorum başta kendim olmak üzere. Ve bu sayede göreceğiz ki bir enstitü kıvamında herkesin faydalanabileceği ve kullanabileceği değerli bilgilerin ihtiyacı olana ulaştığı bir oluşumumuz olacaktır.
 
Herkese selamlar saygılar, Hayırlı işler ve hayırlı kazançlar diliyorum.
 
Faik Emrah Sakarya
Maden Yüksek Mühendisi
GÜRER Mühendislik Müsavirlik


Adres: Tabaklar Mh.Izzet Baysal Cd. Bolubeyi
Çarsisi Pasaji No:46/55 BOLU
e-posta: femrah@yahoo.com
Gsm:0533 723 79 71



From: mesut toraman <toramanmesut@gmail.com>
To: madenciyiztr@googlegroups.com
Sent: Sat, July 24, 2010 3:03:42 PM
Subject: Re: (MADENCİYİZTR) Sayın Mehmet Torun ziyareti

Faik Emrah Sakarya
Bu sitede sizin gibi duyarlı ve sorumlu davranışı gösteren meslekdaşlarımızın çoğalmasını diliyor ve teşekkür ediyorum.Oda yönetiminde ve çalışmalarına katkı koyan arkadaşlarımıza ben de şükranlarımı sunuyorum. Katkı sağlamadan herşeyi odadan beklemek bazen maksadını aşan ve yıpratıcı eleştiride bulunan arkadaşların biraz daha duyarlı davranışlarını bekliyorum.
Saygılarımla
Mesut TORAMAN

20 Temmuz 2010 15:49 tarihinde faik emrah sakarya <femrah@yahoo.com> yazdı:
Değerli arkadaşlar merhaba,

19.07.2010 tarihinde sayın başkanımız Mehmet Torun'u Maden Mühendisleri
Odası'nda ziyaret ettim. Herşeyden önce şunu söylemek istiyorum ki gerçekten
samimi ve hoşgörülü bir başkanımız olduğu için gelecekle alakalı daha ümitli
olduğumu belirtmek istiyorum. Madencilik faaliyetleri ile tüm
düşüncelerimizi kanunlaştıramasak da, yönetmeliklerin düzenlenmesi konusunda
isteklerimizin realiteye ulaşması konusunda sıkıntılar yaşansa da Başkanımızın
ve ekibinin dolayısıyla da siz değerli arkadaşlarımızın çabalarını görmek beni
çok daha mutlu etti. Başkanımıza, beni karşılamasındaki samimiyeti ve genelde
başkanlarda görülmeyen bir hassasiyet ve dikkatle beni ağırladığı için kendisine
bir kez de buradan teşekkür etmek istedim ve bunu sizlerle paylaşmak istedim.


Sahip olduğumuz insani değerleri muhafaza ederek yapmak istediğimiz şeyler
konusunda çok daha başarılı olacağımıza inanıyorum. Dolayısıylada
konular hakkında birebir yetkililerden bilgi alarak, araştırma ve değerlendirme
yönümüzü mesleğimizin gidişatı ile ilgili daha faal kullanabilirsek, sebep-sonuç
ilişkilerini kurarak değerlendirmelerimizi ona göre yapıp bunu da elektronik
ortamda dile getirirsek çok daha sağlıklı ve zemini sağlam bir platform
oluşturabiliriz diye düşünüyorum.


Herkese hayırlı çalışmalar diliyorum teşekkür ediyorum.
 Faik Emrah Sakarya
Maden Yüksek Mühendisi
GÜRER Mühendislik Müsavirlik


Adres: Tabaklar Mh.Izzet Baysal Cd. Bolubeyi
Çarsisi Pasaji No:46/55 BOLU
e-posta: femrah@yahoo.com
Gsm:0533 723 79 71



--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.



--
Mesut TORAMAN
Maden Mühendisi
A Sınıfı İş Güvenliği Uzmanı

--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.