22 Mart 2013 Cuma

((slayt izle)) EN SON GÖNDERİM İÇİN YARDIM... DAĞITALIM...YAYALIM... YOLDAŞ OLUN KAN OLUN CAN OLUN ZULME ORTAK OLMAYIN...SESSİZ KALMAYIN

POLİS DEHŞETİNE MARUZ KALDIM… KORKUYORUM… ÖLMEK Mİ? ÖLDÜRÜLMEK Mİ? DERSİN…

22.03.2013 tarih ve günlerden Cuma… Nükleer Karşıtı bir Grup Avukat Mersin İçel de Yeni alışveriş Mağazası gibi inşa edilen Adliyenin önünde tam olarak anlayamamakla birlikte önceki günler de Polis tarafından darp edildiklerini iddia ederek söylem de bulunmaktalar…

Oradaydım… Elime bir pankart aldım… Bir Gazeteciye seslendim… Çek bir foto at maile dedim… Rica ettim… Çekti… Saat 12.30-13.00 arası 13.00 olmak üzereyken elimde ki Avukat kimlik fotokopisini göstererek ben polislerden yol istedim. Avukatım… Duruşmam var dedim…

Olmaz dediler… Evet, itiraf ediyorum… İstanbul Baro Başkanı Kocasakal’ı desteklemekteydim… Evet, itiraf ediyorum Suriye Devlet Başkanı Beşar Esad’ı desteklemekteydim… Evet, itiraf ediyorum iktidara muhaliftim… Evet, itiraf ediyorum ben istenilmeyen adamdım…

Şu yolu kullanarak geçebilirsin dediler… Tamam dedim… O yola yöneldim… İri yapılı bir adam yolumu kesti dedim gösterdiğin kimliği bir daha göster dedi… Korktum… Beni öldürecek sandım… Çünkü ben insan ve haklarını savunmaktaydım… Yoksa beni darp mı edecekti… Korktum…

Gösterdim… Fotokopi geçmez dedi… Kimlik istedi… Cüzdanımı çıkardım… Tam o esnada bir kameranın cüzdanımın ve kimliğimin yani en özellerimi çektiğini gördüm… Siz kimsiniz dedim… Polis dedi… Kimlik gösterin dedim… Sonradan gördüğüm arkada ki adam telsizi görmüyor musun dedi…

Uygulama karşısında şaşırdım… Galiba beni infaz edecekler dedim… Niyetleri ve bakışları beni ürküttü… Kalbimi tuttum kelimeyi Şahadet getireyim dedim… Beni bu kişiler öldürecek dedim… Ama gene de merakla uygulamayı yazılarımda yazmak için isimlerini sordum…

Söylemediler… Bir kişi geldi ben Güvenlik Şube Müdürüyüm dedi… Sen Tehdit edemezsin bizi dedi… Ben tehdit etmiyorum dedim… Polisleri sevin herkese lazım dedi… Ben Polisleri seviyorum dedim… Sonra ismini tekrar ve tekrar sordum. Söylemedi… Elimi uzattım tokalaşmak için elimi sıkmadı…

Beni Mersin Adliyesi önünde gözaltına almaya çalıştılar… Ve belki de onlar polis değildi… Onlar kimdi? Ben öldürülecek miyim? Yoksa yarın bir çete bir darbeci iddiasıyla gözaltına alınıp yıllarca sorgu sual edilmeden tutsak mı alınacağım…

Ailem için korkmaktayım… Kendim için korkmaktayım… Her halükarda bu korku beni öldürecek… Kim bunlar? Neden bana karşı kamera önünde yüzlerce kişinin önünde böyle bir müdahale de bulundular… Ya mekân ya yer ıssız olsaydı…

Konuyla ilgili olarak iki sayfa dilekçe yazıp Mersin Barosu Çalışanı Volkan Beye dilekçe verdim… Bu saatten sonra yaşamak haram bana… Bu saatten sonra bu Memleket haram bana… Ben de yaşama haram ben de Memlekete haram…

Tüm insani kuruluşları tüm dünya Devletlerini tüm ilgili ve ilgisizleri insanlığı, savunmaya yapılan saldırıyı, bezdirmeyi, yok saymayı kınamaya davet ediyorum… Yanacaksam, yakacaklarsa Çete kapsamında alırlar… Adına Burak Genekon derler götürürler… Kim bunlar? Neden kameraya beni, cüzdanımı, kartlarımı kimliklerimi çektiler… Fişlediler beni… Hele benim gibi Namazlı Niyazlı Adamı… Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "pınarslayt" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için pnarslayt+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.