17 Eylül 2012 Pazartesi

((slayt izle)) Başbakanın Ve Genelkurmay Başkanının İstifası Şart Olmuştur...Mersin İçel Burak Canlı

BAŞKANIN VE GENELKURMAY BAŞKANININ İSTİFASI ŞART OLMUŞTUR…

Öncelikle Sayın Genelkurmay Başkanının durumuna bir göz atmak gerekmekte… Türk Silahlı Kuvvetlerinin başı bulunan kişi… Yazımızın tarihi 17 Eylül 2012’yi göstermekte… Geçmiş bir aylık dönem de sayısız şehit sayısız Gazi sayısız yaralı…

Önlenemeyen terör eylemleri… İddiaya göre engellenen çok sayıda terör eyle mi? Bana ne?  İstenirse bir milyon terör eylemi engellenmiş bulunsun… Bana ne… Ben engellenene değil engellenemeyene bakarım…

Ben Vatandaşım… Sınırsız istekleri ve hayalleri bulunan Vatandaş asgari şartları dahi görememekte iken Şükretmek…

Şükürler olsun Yarabbi… Fakat bir tek Allah’a… Bir tek Yaradan’a… Gerisi tırı vırı… Bu halde sizlere soruyorum ey Vatandaşlar… Peki ya isyanımız… Tabi ki beceriksiz yöneticilere… İsyan Yaradan’a yapılmaz… Şükürler olsun… Şükrümüz Allaha… İsyan yöneticilere isyan siyasilere karşı yapılır iken yöneticileri siyasileri üstün güç gibi görmenin ne mantığı bulunmaktadır…

Yukarıda ki izahtan sonra sayısız General gözaltına alınacak sayısız general yıllarca tutuklu kalacak sayısız General iddialarla yıpratılacak fakat bunca engellenmeyen veyahut engellenemeyen veyahut sonuçlarıyla ortada bulunan terörün karşısında kişi hiçbir şey olmuyormuşçasına sanki bu bizim doğal halimiz gibi Genel Kurmay Başkanlığı’na devam edecek…

İstifayı çok beklersiniz… Hiç kimse istifa mistifa etmez. Etmeyecek… Etmeyecekler… Etmezler… Ettiremeyiz… Ettiremezler…

Büyük ağabeyler ve okyanus öteleri… Vay anam… Vay babam… Vay ki bana ne vay…

Bu yazılarımla hiçbir şey değişmez… Peki, ben kelleyi koltuğa alıp neden Başbakan İstifa diye yazıyorum… Benim tamamıyla özgürlük anlayışım… İnsan sevdam… İsyanım… Hak ve Adalet anlayışım… Belki de ün şan şöhret anlayışım… Belki de topu… Kim bilebilir?

İman çalışmaktır… Hak ilimdir… Bilimdir… Fendir… Terdir… Ve bu doğrultu da çalışmayı emreder…

İnsan Sevdası, Vatan Sevdası kelle pahasına can pahasına aşağılanma pahasına paspas olma pahasına zulüm pahasına yok olma pahasına ezilme pahasına uyduruk ithamlarla tartaklanma pahasına özgürlükleri savunabilme ve yanlışları bağırabilme kudretidir…

Dediğim gibi… Ben yazmışım… Sen okumuşsun… O okumamış… O anlamış… Bu anlamamış… Hikaye… Tırıvırı… 3 olmuş 5 olmuş 8 olmuş 10 olmuş 25 olmuş sade bir rakamdan ibaret… Tın etmez… Vız gelir… Adamlar dünyayı kurtaran adam rolünde… Adamlar başka bir kafayı yaşamakta… Onların dünyası ayrı Şehidin dünyası ayrı… Ayrı dünyaların insanlarıyız… Beni ezenler… Hor görenler… İtenler… Aşağılayanların dünyasında un ufak olmaktan başka yapabileceğim bir şey de bulunmamakta… Ateş olsam cürümüm kadar yer bile yakamam… Yakamayız… Yakamazlar… Ezilen ezildiğiyle… Ateş düştüğü yeri… Tırnağın varsa başını… Özgürlük için yazıyorum… İsyanımız kalbimizin ilmimizin ve Yaradan’ımızın Emriyle Gittiği yere kadar… Mersin İçel Burak Canlı

 

 

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin