14 Eylül 2012 Cuma

(MADENCİYİZTR)

İş kazası sonucu yaşamını yitiren meslekdaşıma ,allahtan rahmet ,geride kalanlara sabır diliyorum
 
Aynur Acaban - Maden Mühendisi

> Afyonda şehit olan ve Soma da şehit olan meslektaşlarım için
> üzüldüm..düşündüm..boğazıma birşeyler düğümlendi ne yazacağımı
> bilemiyorum...
> Maden dışında acaba bu kadar şehit veren Mühendislik varmıdır.
> Sanmam..Neden Ana Babalar çocuklarını maden mühendisi yapmak
> istemiyor..İşte bu yüzden..
> İkisinede Allah tan rahmet diliyorum..Mekanları cennet olsun...
> Keşke bir fon olsada bu arkadaşların ailelerini desteklemek mümkün
> olsa..Yakınlarına sabır diliyorum..
>
> 14 Eylül 2012 20:42 tarihinde ahmet tanka <ahmet.tanka@hotmail.com> yazdı:
> > İş kazası sonucu yaşamını yitiren meslekdaşıma ,rahmet ,geride
> > bıraktıklarına sabırlar diliyorum.
> > Ahmet Tanka - Maden Mühendisi
> >
> > --
> > www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
> > Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com
> > 0506 427 42 22
> > Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
> > Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
> > Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
> > madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
> > Daha fazla seçenek için,
> > http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
> > ziyaret ediniz.
>
>
>
> --
> Abdullah AKÖZEL
> ANADOLU AKADEMİ
> Maden Yük.Mühendisi
> İş Güvenliği Uzmanı
> İşyeri hekimi ve İş Güvenliği uzman Eğiticisi
> İşyeri hekimi ve İş Güvenliği uzman Eğitimi ve hizmetleri
> www.anadoluakademi.com.tr
> www.madenilan.com
> 0506 427 42 22 aakozel@gmail.com
>
> --
> www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
> Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
> Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
> Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
> Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
> madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
> Daha fazla seçenek için,
> http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
> ziyaret ediniz.