23 Ağustos 2012 Perşembe

((slayt izle)) Unutun Terörü Unutun Ölenleri Hükümet Çok Yaşa!!! Mersin İçel Burak Canlı.... Okuyun yazı sizi mutlu beni TUTSAK EDECEK...

UNUTUN TERÖRÜ UNUTUN ÖLENLERİ HÜKÜMET ÇOK YAŞA!!!

Ölmüş! Öldürülmüş! Şehit! Gazi! Çok yaşa Hükümet… Sen Varol. Sen sağ ol. Sen son model arabalar en klâs uçaklarla…

Ben yaya. Ben işsiz. Ben kimsesiz… Yeter ki sen Varol…

Derdimiz Suriye! Derdimiz… Valla ben de bilemedim… Ne yazayım. Ne çizeyim… Bilemedim… Hep birlikte haydin Türkiye Çok Yaşa Hükümet… Sen çok yaşa… Sen Varol…

Ben öleyim… Ben aç kalayım… Ben ağır Vergi yükü altında inim inim inleyeyim… Sen çok yaşa sen Varol Hükümet…

İnadına yok olmacasına ilk seçimler de gidip oyumu Hükümete atacağım…

Benzine zam… Doğalgaza zam… Elektriğe zam… Ona zam… Buna zam… Çok yaşa Hükümet… Konuşana Gözaltı… Coşana tutsaklık…

Tüm konuşanları vurun prangalara… Tüm yazanları dizin kurşuna… Tüm muhalifleri toplama kamplarına… Evlerine hepsinin bir çarpı… Hepsi yok olana kadar… Hepsi tükenene kadar…

Çok yaşa Hükümet… Dünya lideri… Klasman da tüy sıklet… Olsun…. Varsın… Çok yaşa Hükümet… Haydin bugün durmak yok… Antep’miş? Boş… Şırnak’mış? Boş… İzmir Foçay’mış? Boş… Yetmez… Bursa… Mersin… Adana… Urfa… Adıyaman… Yetmez… Ama evet…

İlk seçimler de adresim Hükümet… Koşa koşa uça uça gidip vereceğim… Çok yaşa hükümet… Çok yaşa…

Terör bizi engelleyemez… Artık bıçak kemiğe dayandı… Haydin… Bıçak kemiğe dayandı… Haydin bıçakları kemiğe dayamaya…

Çok yaşa hükümet… Sen Varol… Sen zengin ol… Biz fakir… Biz hakir… Biz gözlem altında… Çok yaşa hükümet… Sen çok yaşa…

Yetmez ama evet… Haydin anayasa değişikliğine Evet demeye… Haydin yetmez ama evet vermeye… Haydin… Gün bugündür…

Eski Osmanlı’yı geri getirmek mümkün müdür? Yıkılan yıkıldığıyla kalır… Eski hatıralar da… Hepsi o kadar… Eski Irak’ı geri getirmek mümkün müdür? Eski Suriye’yi geri getirmek mümkündür?

İşte Eski Türkiye’yi de geri getiremezsiniz… Getiremeyeceksiniz… Millet küskün… Millet Adalete küskün… Millet Polise küskün… Millet siyasetçiye küskün… Millet komşuna küskün… Millet doğduğuna bin pişman…

Yetmez ama evet… Yıkılacaksınız… Parçalanacaksınız… Bölüneceksiniz… Sizi bölenler sizi parçalayanlar sizi yıkacak olanlar yetmez ama evet çilerdir… İşte gün be gün unutulan şehitler unutulan gaziler itilen yok sayılan emekliler ve devamında da hayatlarıyla oynanan gencecik çocuklar…. Mersin İçel Burak Canlı

NOT: Kızgınım, Kırgınım olmadı deli…Olmadı Sevdalı…Olmadı Türkiye’li…

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin