23 Ağustos 2012 Perşembe

RE: (MADENCİYİZTR) cevher hazırlama mühendisi-1974

AYŞEGÜL HANIM
 
O işletmeciye cevaben; Gerçekten kötü bir mühendise denk gelmiş olabilir orası ayrı ancak kendisine sormalı acaba hakettiği maaşı şartları verebiliyormuymuş.Hakkını alan adam canla başla çalışır bilmiyorsada öğrenir öğrenmeye çalışır.Bir sürü maliyet gider oluyor ama mühendise vereceği para adama dokunuyor.İşte bunu aşmaları lazım,maalesef bu sektörün %60 ı böyle yaklaşık.
Çavuşu mühendisten üstün gören adamın görüşü bu kadardır işte.Ama orda biri kaza geçirdiğinde öldüğünde mühendise yüklenirler.Allah aşkına sorarmısınız ona ne kadar maaş veriyomuş en azından odanın tarifesine uyuyormuymuş
 

Date: Thu, 23 Aug 2012 15:31:18 +0300
Subject: Re: (MADENCİYİZTR) cevher hazırlama mühendisi-1974
From: ayyucel2003@gmail.com
To: madenciyiztr@googlegroups.com

Sayın  Mustafa Kandaş Bey; ben sadece ilk aklıma gelen birkaç branşı yazdım. Tabi ki maden mühendisinin yükü de branşları da hem çok hem de ağırdır.

Eğitim sistemiyle ilgili yanlış hatırlamıyorsam Odamız bir çalıştay düzenlemişti. Ama sonucu ne kadar etkili oldu ne oldu ne bitti ben hatırlamıyorum. Hatırlayan arkadaşlarımız varsa lütfen bilgilendirsin.

Bugün mailimi açıp ilk göz gezdirdiğim an Abdullah Bey'in LYS sonuçları ile ilgili mesajını gördüm. Ne acı bir durum. Ben İnönü Üniversitesi mezunuyum bu sene kazanan öğrenci sayısı 4.

Başka bir acı olaydan bahsetmek istiyorum. bayram tatiline çıkmadan önce bir maden işletmecisiyle tanıştım. Beyefendi meslektaşlarımızdan o kadar dertliydi ki bana söylediği birkaç cümleyi buraya yazdığımda bu konudaki hassasiyetimi, yapılacak en küçük harekette harcayabileceğim en fazla emeği neden yapacağımı anlayacaksınız. Malum işletmecinin söyledikleri:

- Bu ülkede sıfır puanla girilebilecek tek bölüm. Kazananlara bakın öylesine girmiş insanlarla dolu. En düşük mühendislik puanına sahip. 20 tane mühendis aldım, 19 u bozuk çıktı. Beni .... dolar zarar uğrattılar. Anca omuzlarına atıyorlar laptop çantasını sabahtan akşama kadar facebook. Cevher kaç metrede bulunur, nasıl çıkaralım hiçbir şey bilmiyorlar. Çok para, internet tamam daha hiç birşey verme. Ama patronu zarar uğrat. Gereksiz adamlar maden mühendisleri yaa benim çavuşum 3 aydır ocağın başında ... ton cevher çıkardı, ilkokul mezunu!


Bu yukarıda yazdıklarımı benim yüzüme söyledi. Ben gerekli cevapları vermeme rağmen yinede tatmin olmadı. 

Bence çok acil bir şeyler yapılmalı... Elimden gelen bir şey olursa bu hareketin içinde olmaktan gurur duyarım.


--
Ayşegül YÜCEL
Maden Yük. Müh.
TEM Çevre Art. Müh. Müş. Ltd. Şti.
ADANA
(551) 422 79 94


--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.