27 Şubat 2011 Pazar

((slayt izle)) MÜCAHİT ERBAKAN VE YAZICIOĞLU'NA İHANETETE KARŞILIK ŞENER! Mersin İçel Burak Canlı

MÜCAHİT ERBAKAN VE YAZICIOĞLU’NA İHANETETE KARŞILIK ŞENER!

 

Sağ muhafazakâr bir çizgide bulunup da ittifak olmazsa gidip CHP’ye oy atın demek benim için ne kadar zordur bilmezsiniz.

 

Sayın CHP’liler üzerlerine alınmasın. Ama her zaman dik bir şekil de ne olduğumu kim olduğumu söylemekten sakınmadan bir yaşam sürdüm.

 

Doğru Solcuları eleştirdim. Onlardan nefret ettim. Bilemezdim. Bilmiyordum. Solcuların Milliyetçi ve inançlı olduklarını bilmiyordum.

 

Evet. Sevgililerin sevgilisi Necmettin Erbakan! Yazıyı okumaktaysanız. Okumayı durdurun ve bir Fatiha. Allah Rahmet eylesin. Toprağı bol olsun.

 

Hain işbirlikçilerin yanında bulunmadım. Onlarla birlikte aynı yağmurda ıslanmadım. Islanmayacağımda. Geçmiş yazılarıma bakın. Birisi ikisi olmadan bu memlekette iki büyük insan yaşamakta dedim.

 

Sayın ve Sevgili Erbakan Hocamız için Okyanus ötelerine karşı çıkarken sevgililerin sevgilisi dedim. Diğer kişilikte Süleyman Demirel’di.

 

Az demişim. Hocam sonuna kadar peşinden gidecek ve seni toprağa koyanlardan gerekirse hesap soracağım. Kim yaptı. Ne ettiler sana. Hıyanet içerisinde bulunanların işimidir. Bilmiyorum.

 

Ah Hocam canım Hocam. Dün Türkeş, Muhsin Yazıcıoğlu ve bugün de sen. Olmaz olsun böyle dünya.

 

Bilmeyeniniz varsa söyleyeyim. Sayın Hocamız Erbakan son dakikasına kadar Memleketi Büyük Ülke Türkiye’yi düşünmekteydi. Evet. Büyük Ülke Türkiye’yi!

 

Hasta yatağından kalkıp Ülkeyi kurtarmaya çalışacak ve önderliğinde kuracağı büyük ittifakla da millete iş millete aş verecekti.

 

Sen ölmüşsün. İnanamıyorum. Aklım almıyor. Kabullenemiyorum. Senin ölüm haberin Allahın İzniyle düşmanlara müjdeler olmayacak Hocam.

 

Türkiye Partisi’nin Genel Başkanı Sayın ve Sevgili Abdüllatif Şener siyasi bir beklenti içerisinde olmadan öncelerinde de yazdım. İyi ve güzel bir insansın. İsterim ki Saadet Partisi’ni sahiplen. İsterim Saadet Partisi’ni sahiplenirken onu öyle bir kucakla ki hiçbir kimse dışarıda kalmasın.

 

İsterim ki Sayın ve sevgililerin sevgilisi bulunan Mücahit Necmettin Erbakan Hocamızı bizlere aratma. Taceddin Dergâhında bulunan Sivaslı Sayın ve sevgili Muhsin Yazıcıoğlu olmak üzere Sevgililerin sevgilisi Erbakan Hocamızın yerini doldurabilecek onun öğrencisi bulunan ve hıyanet edenlere baş kaldıran Sayın ve Sevgili Şener’i bizlerde bir düşünelim. Allah bizlere sabır versin. Mersin İçel Burak Canlı

 

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin