24 Haziran 2015 Çarşamba

((slayt izle)) Ufuk Söylemez DP Demokrat Parti Genel Başkanlığı Koltuğu Yolunda mı? Mersin İçel Burak Canlı

UFUK SÖYLEMEZ DP DEMOKRAT PARTİ GENEL BAŞKANLIĞI KOLTUĞU YOLUNDA MI?

Hatırlatayım ben 2009 Mersin Toroslar, 2014 Mersin Akdeniz Amcam Yüksek Makine Mühendisi Mumtaz Canlı'da 2014 Mersin Büyükşehir Belediye Başkan Adayı olmuş iken bir de 2015 ben Mersin DP Milletvekili Adayı olmuş bulunmaktayım.

Yani biz ailece kökten DP Demokrat Partiliyiz. Ne A partisinden ne de B partisinden olamadık olmayı beceremedik bu zamana kadar da olmayı düşünmedik.

Fakat DP Demokrat Parti'nin geçmiş son on üç yılı maalesef ki ortada. Bu durum zaman geçtikçe daha bir daha kötüleşmeye gitti. Gitmeye de devam etmekte.

Şunu da eklemek istemekteyim. Ne ben ne ailemden herhangi birisi Vekil olacak veya Başkan olacak diye bir konu mevzubahis değildir. Ben olsam ne olacak. Bir adamla Türkiye ne kurtulur ne umutlanır. Önemli olan bir Merkez Sağ Düşüncesinin iktidar olmasıdır. Uğraşımız bütünleyici, uzlaşmacı, hoş görülü bir yapının Türkiye'nin başına geçmesidir.

Ne var ki Partiyi doğru ellerin sahiplenmesi gerekmektedir.

Bir dost olduğunu söyleyen birisi seni Mersin de bitiremediler Ankara'dan gelecekler bitirmeye deyiverdi. Yanacağız Doğru insanların doğru kararlarla doğruluk üzerine bir Türkî'ye inşa edebilmesi için. Yeter ki inancımız doğru olsun.

Taksim Gezi Parkındakileri de anlayabilen ve ona karşı olanları da kucaklayabilen bir anlayışın iktidar olabileceği hoş görülü ortamın hâkimiyeti için.

Ufuk Söylemez abimiz, 1958 yılında İstanbul'da doğdu. Ankara İktisadi ve Ticari İlimler Yüksek Okulu Ekonomik ve Milli İşletmecilik Bölümü'nden mezun oldu. Ziraat Bankası Müfettişliği, Dış Ticaret Bankası Genel Müdürlüğü, TSKB Yönetim Kurulu Üyeliği, Bankalar Birliği Yönetim Kurulu üyeliği, Halk Bankası Genel Müdürlüğü ve Yönetim Kurulu Başkanlığı yaptı. Başbakanlık Özelleştirme İdaresi Başkanlığı görevlerinde bulundu. İzmir Milletvekili seçildi. Devlet bakanlığı yaptı.

Fakat yaz yaz bitmez. O siyasi görev bu siyasi görev o gazetede yazarlık bu gazetede yazarlık derken tanındı. Sevildi. Ve dava adamı olduğunu ve inanç adamı olduğunu ve esastan amaç adamı yani Vatan ve insan sevdalısı olduğunu defalarca kanıtladı.

Her zaman olduğumdan daha zayıf görünmek için bin bir rol yaptım. Ve her zaman Köylü olduğumu unutmadan esnafın, emekçinin, işçinin haklarını savundum.

Ankara'dan derin ağabeyler gelip beni def edecekmiş. Adım Burak Soyadım Canlı. Soy ağacımın tükeneceğini bilsem Balyoz'larda Ergenekonlarda' yıllarca sürüneceğimi bilsem. İnanız ki davamdan vazgeçmem.

Ufuk Söylemez ağabey Merkez Sağ'ın ayağa kalkması gerek. Bu görev bu anlayış ve bu inanç doğrultusunda 81 Vilayeti gezeceksin. Bizzat ter kokan yürekli, alın teri ile para kazanan saha büyüklerimizle bir araya gelip İlçeleri, Kasabaları, Köyleri (Delegeleri) arkana alacaksın ve halen bir trafik kazasında veya uykunda ölmedi veya bilinmeyen bir nedenden hikâyeden demir parmaklıkla da tanışmadıysan 1919 Samsun misali meşaleyi ateşleyeceksin. Başarabilir misin? Cevabını sabırsızlıkla beklediği mi ve cevabını aynen yayınlayacağımı belirtirim. Mersin İçel Burak Canlı

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "pınarslayt" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için pnarslayt+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.