4 Temmuz 2015 Cumartesi

((slayt izle)) Demokrat Partide Neler Oluyor? Mersin İçel Burak Canlı

DEMOKRAT PARTİDE NELER OLUYOR?

2009 yılında ki Yerel seçimler de o zaman DP Demokrat Parti'nin Genel Başkanı bulunan Süleyman Soylu beni Mersin Toroslar Belediye Başkan adayı yapmış bulunmaktaydı.

Çok koşturdu.

2014 yerel seçimlerinde Mersin Akdeniz Belediye Başkan Adayı olan benim yanımda da Amcam Yüksek Makina Mühendisi Mumtaz Canlı Mersin DP Büyükşehir Belediye Başkan Adayı olmuştu.

2015 Genel seçimlerinde de Mersin Milletvekili Adayı oldum.

Burası Mersin. Burası Mersin İçel Sevdalılarının Memleketi!

Bir tanıdık diyor ki "seni Mersindekiler bitiremedi. Böyle giderse bitirmeye Ankara'dan gelecekler." 

Daha tanışamadık. Benim Adım Burak! Soyadım Canlı! Mersin İçel Burak Canlı...

Mersin İçel Sevdalıların Şehrin de bir Mersin İçel Burak Canlı. 

Başlığa gelelim. Demokrat Parti de Neler Oluyor? Demokrat Parti de hiç bir şey olmuyor. 

İşte bu yüzden... İşte bu nedenden... İşte bu sebepten ya Partiye sahip çıkacak birileri kendilerini ortaya çıkarır ya da ben çıkıcında üzülmezler... 

Bekliyor ve sabırla köy, bucak demeden tüm şehirlerimizi tüm delegelerimizi gezmeye başladım... Ağzımda Merdo Şarkısı... 

Bu memlekette Demokratlar bitmez. Bu memlekette Demokratlar tükenmez. Bu memlekette Demokratlar pes etmez... Bu memlekette asılmak için boynumuza ilmek geçirseler son sözümüz kimseye kırgın olmadığımız ve kalanlara saadet dilemek olur... Haydin Demokratlar... Mersin İçel Burak Canlı

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "pınarslayt" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için pnarslayt+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.