29 Ocak 2015 Perşembe

((slayt izle)) Mersin MHP AK Parti CHP İl Arasındaki Fark Kapısına Düşmeye Göresin...Mersin İçel Burak Canlı

MERSİN MHP AK PARTİ CHP İL ARASINDAKİ FARK KAPISINA DÜŞMEYE GÖRESİN…

Karanlık sokaklar kör sağır dilsiz…

Bilmemekteyseniz diye yazıyorum. Şu an Mersin Milletvekili Aday Adayıyım. Bir yazı almışım kaleme. "CHP ve MHP Genel Başkanlarına Mersin Milletvekili Adaylığı Konusunda Mektup" Başlığında…

Başladık Tüm siyasi Partilerin İl Binalarını ve Başkanlıklarını gezmeye… Hepsi can… İşçi Partisinden tutunda diğer tüm siyasi partiler kapılarını ardına kadar ben ve dostlarıma açmaya başladı… Konuştuk. Görüş alışverişinde bulunduk. Kiminde gözlerimiz yaşardı. Özellikle DSP İl Binasında resmen Duygularınız ve ruhlarımız bütünleşti.

Yalan yok biz bu toprağın çocuklarıyız… Çok aç kaldık. Çok horlandık. Ve çok çok çok çok üşüdük… Bir an olsun karşımızdaki güçlü diye eğilmedik…

Mersin MHP İl Başkanlığını da ziyaret edelim dedik… Yanımdakiler gitmeyelim dediler… Onlar bildiğin gibi değil dediler… Biz insanız dedik… Karşımızdaki de insan dedik… Gideceğiz dedik… Gitmediğimiz topraklarda askerlerimize çuvallar geçirilir gitmediğimiz alanlarda duvarlar önümüze kale gibi dikilir deyiverdik…

Gittik de ama… Cep telefonunu il Başkanının bulup randevu almak istemekteyiz… Vermediler. İl binasını arıyoruz randevu vermiyoruz diyorlar… İl Başkanını aradık Randevu yok dedi… Vermiyoruz dedi… Gelecekseniz şu saatten sonra gelin dediler…

Gittik… Gitmez olaydık… Görmez olaydık… Bilmez olaydık… Keşke öleydik de bugün AK Partiyi öven bir yazı yazmamış olaydık…

Adamlar ne bir el sıktı ne ayağa kalktı ne de bir çay veya içecek ikramında bulundu… İşte AK Partinin iktidarının garantisi…

Birde azarladılar… Bir fotoğraf çektirebilir miyiz dedim… Yok dedi…"Diğer yaşadığımız ayrıntıları nezaket gereği kaleme almıyorum" Birde Genel Başkanının duyması için böyle yaptığını bağırıverdi… Senin Genel Başkanını bilen bilmekte…

Geldik büroya Bir arkadaş şikâyetçi olalım dedi… Bir arkadaş gitmemeliydik dedi… Diğer bir arkadaş ara bir bakalım AK Partiyi dedi… Aradım il binasını telefona çıkan bir Bayan İl Başkanının cebi dedim… Hemen verdi… Kendimi tanıtayım dedim… Gerek yok dedi… Kendisini arayın yarın 14.00'den sonra hep burada istediğiniz anda gelebilirsiniz dedi…

Şok oldum… Yanımda ki arkadaş akşam 22.00 olmuş bir ara dedi… Cebi aradım… Telefonu açan İl Başkanı, o an evinde çocuk sesleri gelmekte… Randevu dedim… Çarşamba dedim… Bana dedi ki Çarşamba halk günü… Konuşmalarımız kesilir. Sizin büro Çevik İş hanında ben biliyorum… Ben gelirim hem bir çay, neskafe içeriz hem rahat rahat konuşuruz dedi… AK Parti neden iktidar da neden bunlar halen böyle anlamış oldum dedim… Peki, beni siz tanımakta mısınız ben AK Partiye sıkı bir muhalifim size benle konuşmak zarar getirmesin dedim… O da bana olur mu dedi… Ben sizi tanıyorum sorun yok dedi… CHP İl Başkanına gelince kendisiyle telefonla konuştuk… Gayet nazik gayet inançlı gayet beyefendi biçimde konuşmalarda bulundu. Teşekkür ediyorum dedi. Kendisini "şunun şurasında bu var bu böyle deme gibi lüksümüz yok. Seçim de İktidar olabilmek için CHP'de buluşmalıyız dedi".CHP İl Başkanından randevu istemedim zira MHP vakası tadımı kaçırdı. Ama CHP İl Başkanı derdimi dinledi. Ve başarılar dileyerek teşekkürlerini de iletti… Ey Türkiye'm neden bu coğrafya bu hallerde bir bilesin istedim… Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "pınarslayt" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için pnarslayt+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.