22 Ocak 2015 Perşembe

((slayt izle)) AVUKAT BURAK CANLI HANGİ PARTİDEN MİLLETVEKİLİ OLACAĞINI AÇIKLADI...Mersin İçel Burak Canlı

CHP VE MHP GENEL BAŞKANLARINA MERSİN MİLLETVEKİLİ ADAYLIĞI KONUNDA MEKTUP

1977 yılında, Mersin İli Camişerif Mahallesinde doğdum. Mersin de Salim Güven İlkokulunu Mersin Ortaokulu ve Tevfik Sırrı Gür Lisesini bitirdim.

Daha sonra Doğu Akdeniz Üniversitesi Hukuk Fakültesini şeref derecesiyle bitirerek 6 ay geçmişi MHP'yle anılan Av. İdris Ak'ın yanında 6 ay'da Adliyede olmak üzere 1 yıl Avukat stajyeri olarak çalıştım. Sonrasında bir yandan Avukatlık mesleğini icra ederken bir yandan da Prof.Dr. Ali Erten'in yanında Özel Hukuk alanında yüksek lisans eğitimine devam ettim.

Ülkedeki siyasal gelişmeler ışığında eğitimine ve insan hak ve özgürlüklerini savunma gücü olan mesleğine ara verip İstanbul Büyükçekmece Askerlik Şubesinde Per. Teğmen olarak Vatani görevini 2008 yılında tamamladım.

29 Mart 2009 yerel seçimlerinde Mersin Büyükşehre bağlı merkez ilçe Toroslar'dan DP Demokrat Parti Belediye Başkan Adayı Oldum.

Söz konusu tarihten beridir Mersin İçel Burak Canlı adıyla çok sayıda gazete, dergi ve internet sitelerinde köşe yazıları yazmaya başladım.

Ayrıca Türk Ocakları eski yönetiminde yer aldım. Şu anda Türk Hukuk Enstitüsü'nde Yönetim Kurulu üyeliği bulunmaktadır. 

Mersin İçel ilinin Büyükşehre bağlı Merkez Akdeniz İlçesinden DP Akdeniz 31 Mart 2014 Belediye Başkan adayı oldum.

Gerek Tekel İşçileri Direnişinde gerekse de Taksim Direnişinde en ön saflarda bulunup Gülen Cemaatini en çok eleştiri yazıları yazanlar arasında bulunduk. Açılım denen bölme harekâtına karşı çıkıp üslup ve yol yanlış dedik. Şu anda ise gene korkmadan Gülen Cemaatine Haksızlık yapıldığını gene en yüksek sesli bağıranda gene bizdik.

Sizlere soruyorum yolsuzluğun, rüşvetin savunulacak hangi yanı bulunmaktadır? Medeni hiçbir coğrafya da savunulması yapılamayacak olan bu tür vakaların İslam'da da yeri bulunmamaktayken biz nasıl bir ruhaniyet içerisinde olmaktayız?
Birkaç kişinin ranttan yararlanabildiği, insanların susturulduğu, toplumun devamlı gerildiği, Alevi-Sünni, Kürt-Türk diye ayrıştırmaların üzerinden siyaset uygulamalarına karşı önce insan, önce insan hak ve özgürlükleri diyerek özgürlükçü ve barışçıl bir yönetim anlayışı ile Mecliste Milletvekili olarak Ezilen olarak gördüğüm Milletimizi Temsil etmek istemekteyim.

Ayrıca Amcam ve beni büyüten yakınım Makine Mühendisi Mumtaz Canlı 2014 yerel seçimlerinde DP Demokrat Parti Büyükşehir Belediye Başkan Adayı olmuş bulunmaktadır…

MİLLETVEKİLİ ADAYI yapılmadan Siyasi Parti değişikliğinde bulunmayacağımı da belirtmek isterim.

Mersin İçel'imizde ekibimiz hazırdır… Diğer Siyasi Partilerden birlikte hareket noktasında olduğumuz inançlı ve kararlı dostlarımız bulunmaktadır… Siyaset hayatım boyunca zayıfın, güçsüzün bizimde böyle olmamızın verdiği ayrı bir heyecanla yanında bulunduk…

Ve her ne kadar hazırız desek ve Kemal Kılıçdaroğlu ve Devlet Bahçeli sizi sevdiğimizi söylesek de günün koşul ve şartlarını görecek kadar deneyim kazandık…

Ve kararın siz ve şartlara ait olduğu inancıyla başarının siz ve inançlı dostların yanında olmasını diliyor saygılarımı sunuyorum…

                                                                                Mersin İçel Burak Canlı

                                                                             Mersin Milletvekili Aday Adayı

 

 

 

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "pınarslayt" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için pnarslayt+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.