7 Şubat 2013 Perşembe

((slayt izle)) Levent Kırca'nın Cevabı // Yılmaz Dikbaş




 Yılmaz Dikbaş <dikbas@kalinka.com.tr>
 7 Şubat 2013 12:03


LEVENT KIRCA’NIN CEVABI

Sayın Levent Kırca’dan aldığım iletiyi aşağıda bilgi ve görüşlerinize sunuyorum.

Yılmaz Dikbaş

*********************************************

 

From: İnfo KIRCA YAPIM <info@kircayapim.com>
Date: 30 Ocak 2013 15:38:46 GMT+02:00
To: "
dikbas@kalinka.com.tr" <dikbas@kalinka.com.tr>
Subject: Levent Kırca'dan

Yılmaz Bey Merhabalar,

Mailleriniz değil ama sonunda faxınız elime geçti. Mail adreslerini ben vermiyorum, kanal veriyor. Kanaldan da elime herhangi bir mail yazısı ulaşmıyor. Açıkçası ben de zaten bu bilgisayar işlerinden anlamadığım ve kullanmadığım için şahsi mail, facebook ya da twitter hesabım yok. Bu maili size oğlumun şirket sayfasından dikte ediyorum.

Birincisi, sadece siz değil, hiçkimsenin mailinden haberdar olmadığım ya da bana ulaştırılmadığını bilmenizi istiyorum. İkincisi fax elime ulaşır ulaşmaz hemen çıkması gereken ''tık'' sesini çıkarıp size cevap yazıyorum.

Size ve kişiliğinize saygım çok büyük. Sizden öğrenecek çok şeyimiz var. Kitaplarınızı bana adres gösterir göstermez hemen aldırdım. Şuanda yine davamız ile ilgili bir tiyatro oyunu hazırladığım için ciddi vakit sıkıntısı yaşıyorum. Rahatlar rahatlamaz bunu emir telakki edip derhal bu değerli yapıtlarınızı okuyacağım. Doğru yönlendirmeleriniz için bir kez daha teşekkür ederim.

Popüler olma çabamı ve Ahmet Hakan dalaksız ben dalaklı kısmını, tamamen maillerinizin tarafımdan okunup size cevap yazmadığımı sanmanıza veriyorum. Sizin gibi değerli bir aydının böyle düşündüğünü hiç sanmam. Fatih Altaylı ile yaşadığımız ağız dalaşı, beni hesaplı/planlı çağıracak birinin programında yaşanmaz. Ağız dalaşı gerçek manada ''tartışan'' ve ''karşılıklı fikre saygı'' duyan kimsenin programında yaşanmaz. Yani ben durup dururken ağız dalaşına da girmedim, çekildim.

Ahmet Hakan ona yaptığım çağrıma cevap vermez ve Ulusal Kanal'da programa katılmaz. Ona dalaksız demem, dalağının olmadığını söylemesindendir. Ben faxınızda bahsettiğiniz gibi hem dalaklı, hem ciğerli hem de yürekliyim. Sizinle Atatürkçülerin yenilip yenilmediğine dair saçma ve gergin bir tartışmaya girmenin gereği yoktur. Sizin gibi bir usta ile Atatürkçülerin yenilmemesi için ne yapılması gerektiğini konuşurum. Yumruğu masaya vurmadan, güler yüzle, size sınırsız bir saygıyla ve aynı yolda.

Beni oyunum çıkana kadar affedin. Benli ya da bensiz, sizi Ulusal Kanal'da görmekten ve bizi aydınlatmanızdan gurur duyarız.

Saygılarımla,

Levent KIRCA

 




--

Görüş, düşünce ve iletileriniz için aşağıdaki haberleşme ağını kullanabilirsiniz

Saygılarımla

kotanlartr@googlegroups.com

 http://groups.google.com.tr/group/kotanlartr?hl=tr

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "pınarslayt" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için pnarslayt+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.