8 Haziran 2017 Perşembe

((slayt izle)) "Şahidim olur musun"

Şahidim olur musun? Değerli arkadaşlar ben kızıl ayın kan veren gönüllülerindenim. Yirmi beş kez kan verdiğim içinde gümüş madalyam var. Geçen salı günü bir evrak işim için dışarı çıkmıştım. Hadi bu gün kan vereyim dedim. Kızılay kan merkezine geldim. Alsancaktaki personel zaten beni çok iyi tanıyor. Görevli arkadaşlar  görmeyenlerin kan verirken şahit bulundurmaları gerekir. Size biri şahit olsun dediler. Bende hiç sesimi çıkarmadım kan verirken resmimi çektirdim. Arkadaşım şahit oldu. Arkadaşımın kimlik bilgilerine kadar  aldılar. Ben daha sonra kızıl ayın ilgili kurumlarına bu uygulamanın gerekçesi dayanağı nedir diye yazılı olarak cevap istedim. Yazılı olarak cevap vermediler. Bende sizlere kamuoyuna şikâyet ediyorum. Bu uygulamanın sona ermesi uygulamayı getirenlerin ve uygulayanların  cezalandırılmasını istiyorum.Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93


--

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "pınarslayt" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için pnarslayt+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.