2 Mart 2016 Çarşamba

((slayt izle)) Kitabımı Sesli İstiyorum.

Körler Okulunu okurken çok eski Kabartma Kitaplardan derslerimi çalıştım.Orta ve Liseyi Karabağlar Cumhuriyet Lisesinde okudum. Kitapları kasetlere okutarak  derslerimize çalıştık. kültür dünyamızıda yeni açılan özel Radyolar yada TRT Radyoları ve İzmir Atatürk İl halk Kütüphanesinden aldığımız kabartma kitap ve kaset kitaplarla zenginleştirdik.bir yıl gecikmeli olarak Uşak Eğitim Fakültesi Sosyal Bilgiler Öğretmenliğini kazandım oradada kitapları kasetlere okutuyordum.ben yola çıkınca manzara şuydu bir elimde valiz bir elimde Beyaz Baston sırtımda kasetlere okuttuğum bir çuval kaset. neyse Memur olduk çalışmaya başladık. bu arada Karabağlar Cumhuriyet Lisesi Uşak Eğitim Fakültesinde bana kasete kitap okuyan arkadaşlarımıza teşekkür ederim.Fakülte yıllarında altı nokta kütüphanesiyle tanışdım oradanda çok istifade ettim. çalışırken dedimki yahu kitaplar kasete okundu er oldu geç oldu çünkü bu gönüllü işi herkezin kendine göre işi gücü oldu. bazende kitabı kasete okutamadım dersi dinlemekle sınavları verdim.hem çalışayım hemde güzel bir fakülte okuyayım istedim ilk fakülteyi okuduğum için ikinciye sınavsız girdim. çok başarılı değilsemde Sosyoloji bölümünde okuyayım. öncelikle devletimiz şu an İlk ve Orta dereceli Okullarda kitapları kabartma olarak basıyor ancak fakülteye geldiğimizde şu an öyle bir durum yok. biz ne istiyoruz. tüm basılı eserlerin bir kopyasının Ankara Milli Kütüphanesine Ekitap olarak verilemesini içeren bir yönetmelik yayınlanmışdı bu bile uygulansa hayatımızı ciddi anlamda kolaylaştırır. işin özeti ben fakültemden kitaplarımı Ekitap yada sesli kitap olarakk istiyorum. Bilgisayar sesiyle siteye yüklenmiş kitap istemiyorum. insan sesiyle okunmuş kitaplar yada Ekitap olarak derslerime çalışmak ve içime sine sine bir fakülte bitirmek gücüm yeterse Yüksek Lisans yapmak istiyorum. bu arada bizim kahrımızı çeken  Görme Engellilerle ilgili Kütüphanelere çok teşekkür ederim.Getem Boğaziçi Üniversitesi Görme Engelliler Merkezine Türkiye Görme Engelliler Kütüphanesine  Atatürk İl halk Kütüphanesi Görmeyenler bölümüne Altınokta Kütüphanesine Ankara Milli Kütüphaneye ve bu alanda Hizmet üreten kütüphanelere ve onların çalışanlarına çok teşekkür ederim.tanışdığım arkadaşlara görmeyenler için kitap seslendirmelerini öneriyorum Üniversitelerdeki Hocalarımada Sosyal sorumluluk Projelerinde görmeyenler için kitap seslendirmelerini önermelerini rica ederim. her görmeyenin kitaplarını kabartma yada Ekitap yada sesli kitap seçenekleriyle tercih edebileceği Erişilebilir günler diliyorum.Salih ARIKAN Tel: 0506 514 96 93

--
Salih ARIKAN
Skaype: saliharikan2
Tel: 0506 514 96 93
Face: saliharikan4

beyazay izmir çalışmalarımız

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "pınarslayt" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için pnarslayt+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.