22 Aralık 2014 Pazartesi

((slayt izle)) Demokrat Adam, Paraleli, Savunanıda Savunmayınıda Savunur...Mersin İçel Burak Canlı

DEMOKRAT ADAM, PARALELİ, SAVUNANIDA SAVUNMAYINIDA SAVUNUR

Demokrat Adam'ın anlamı nedir bilmiyorum? O kadar okumuşluğum yok. Fakat bakın ne yapar Demokrat Adam…

14.02.2011 tarihlerin de "Benim Adım Ergenekon! Benim Adım Balyoz!" Yazısı gibi çok sayılar da yazılar yazıp Balyoz Davasında ki Hukuksuzluklara ve Ergenekon Davasında ki Problemlere karşı olduğumu belirtmiştim. Onları savundum…

Tekel İşçilerini içinde 30 Ocak 2010 tarihlerindeki yazılarla " Düşen Ateşin Yaktığı Yer Ve Tekel İşçisi" Yazısıyla savunmaya çalışmıştım.

Gezi Parkı olaylarının ta içerisindeydim. Kobaniyi savunan bendim.

"Festival Genekon Devri… Lale Devri Gibi…" yazısını 01.11.2011 tarihlerinde, "Cemaatçi Zihniyet Yasakçı Zihniyeti Ve Oda Terörü Doğurmuştur Faresiz Zindanlar" Yazısını 14.10.2011 tarihlerinde,"Nur Geenekon Gezegeninde Ergenekon İsmine Festival Panayır Derlerdi" yazısını 14.10.2011 tarihlerinde,"Tarikatçı Ve Cemaatçı Ve İnananlar Okusun" Yazısını 13.05.2011 tarihlerinde,"İmamın oyuncaklarında ki İmam Bayıldı Ve Bayılana Limon! Hikâye" Yazısını 30.03.2011 tarihlerinde,"İmam'ın Polisleri! Yetmedi Savcıları! Hikâye! Tıkla!" Yazısını 31.03.2011 tarihlerinde,"Din Üzerindeki Rant, Cemaat, Tarikat Ve Vb." Yazısını 04.02.2010 tarihinde kaleme almış bulunmaktayım.

Bu başlıkları google arama motoruna yazarak yanına Burak Canlı'yı da ekleyerek yazılara ulaşabilirsiniz.

Belki ilgili ve belki de ilgisiz takipçiler "Mersin İçel Burak Canlı" Cemaatçi mi oldu? Veya "Mersin İçel Burak Canlı neden Paralele destek verene de vermeyene de destek vermekte" gibi sorular yöneltmekteler.

Çöldeki bir kum tanesi kadar Mersin İçel Burak Canlı'nın bir değeri yoktur. Olmayacaktır da. Fakat Cemaat'in en Güçlü zamanında siz neredeydiniz?

Sizlere soruyorum siz ben Uğradığım tehdit, baskı, baskın, şantajlar da nerelerdeydiniz?

Cemaatten veya Paralel denen uydurma, mesnetsiz iddialarının üzerine giderken hiçbir menfaatin gene yok.

Paralel, Paralel iddialarını ortaya atıp inlerine gireceğiz diyenlerin durumu ne ola?

Bırakın bu safsataları bırakın Cemaat oluşumlarına karşı olmak başka bir şey… Gülen'i sevmemek başka bir şey… İnsan Hak Ve Özgürlükleri savunup Hukuksuzluklara karşı çıkmak başka bir şey… Olmadı beyler olmadı. Öyle yüksek perdeden bakıp Paralelciler un ufak olsun diyecek kadar umursamaz, kendini beğenmiş, hikâyeden insanlardan olmadık… Demokrasi kelimesinden her kadar nefret etsek de bilesiniz biz Paralele karşı olan ve fakat iktidar karşıtı olanı da anlamaya Cemaatçi olmadan Paralelci hikâyesine dim dik ayakta durmaya çalışanı da tebrik edecek menfaatsizliğin içerisindeyiz…

Martin Niemöller "Naziler önce komünistler için geldiler, bir şey demedim. Çünkü komünist değildim. Sonra Yahudiler için geldiler ve bir şey demedim. Çünkü Yahudi değildim. Sonra Sendikacılar için geldiler ve ben bir şey demedim. Çünkü Sendikacı değildim. Ve sonra benim için geldiklerinde ise çevremde benim için bir şeyler diyecek kimse kalmamıştı." İnancınız olsun ben hepsini savundum. Bugün bir şey başıma gelse var olsalar da olmasalar da kimse hiçbir şey demez. Çünkü gerisi de diğerleri gibi sadece kendine Müslüman… Tüm bunlara binaen insan sevdamızı yüreğimizde korumaya çalışmaktayız… Mersin İçel Burak Canlı

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "pınarslayt" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için pnarslayt+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.