4 Mayıs 2014 Pazar

((slayt izle)) Bisiklet Adam Maceralara Doymuyor..Spor Ve Mersin İçel...Mersin İçel Burak Canlı

BİSİKLET ADAM MACERALARA DOYMUYOR…  SPOR VE MERSİN İÇEL…

Yaklaşık olarak hesaplayamamakla beraber en az 25 yıl önceki bir bisiklet ile Mezitli de bulunan evimden çarşıda bulunan büroma ve gene yaklaşık olarak günde 24 km yapmaya başladım…

Öncelikle bu işin ucuz olmadığını vurgulamak istemekteyim. 25 yıllık bisikletin ölen dış lastikleri ile yayları dışarı çıkmış koltuğu için 85,00 TL'nin yanında iki plastik jant ve bir sepetlik derken 30,00 TL Işıkları saymıyorum dahi derken de eldiven için 29,00 TL veriverdim…

Masrafı hiç bitmemekle beraber 13.500,00 TL'ye de nette bisiklet görüverdim…

Neyse bir kat merdiven dahi çıkamayan ben ilk olarak ikinci çevre yolunu deneyiverdim… Tehlikeli… Sonralarında ise direk deniz yolunu denedim… Kalabalık…

Bacaklarım adeta ölmekte… Sızım sızım sızlayan tek yanım değil fakat ne yapalım… Bu yola baş koyduk…15 günü aşkın süredir sürmekteyim…

Büroda iş kıyafeti diyebileceğimiz ürünler bulunmakta…

Bir stadın etrafında koşuşturan, yürüyen veya kapalı bir alanda kendini hırpalayan insanları bir türlü anlayamadım…

Bir amaca yönelik olmalı… Benim amacım büyük… Önce Ankara diyecektim fakat Beyaz Saray'dan White House tutunda tüm Türkiye veya Avrupa neden olmasın… Önce kondisyon… (Erk)

Ve hatta seçimler de bulacaksın 6 kadar can dost… Ve toplamda 7 bisiklet çıkacaksın yollara… Broşür falan filan…

Güç yeter mi acaba? Toplum nasıl karşılar? Bilinmezler ve açmazlar…

Mersin İçel de tek bisiklet yolunu deniz sahiline yapan eski büyükşehir belediye başkanı Macit Özcan ve yeni büyükşehir belediye başkanı Burhanettin Kocamaz… Bakalım 5 yıllık süreçte bisiklet yolları inşa edebilecek mi?

Kendisine hiç şans vermiyorum fakat bu bir tek onun suçumu…

Toplum ve genel siyaset anlayışı bisikletçilere ve hatta motorculara ne gözle bakmakta…

Bugün itibariyle de diyet yapmaya başlayacağım… Önce üç paket çikolatamı yiyeyim… Son kez ölek mi hepten…

Yollar bizim… Yollarda bisikletçilere yaşam olanağı tanınmasa da… Özgürlük bizim ellerde kelepçeler gözler de biber gazları olsa da…

Bir gün umudumuzu yitireceğiz günlerde gelecek… Ki umutlu şu ana kadar kimse kaldıysa getirin o umuttan biraz da bana… Çünkü şu an çok ihtiyaç içerisindeyim… Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "pınarslayt" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için pnarslayt+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.