15 Nisan 2013 Pazartesi

((slayt izle)) Oğlum Ben Sana Akil Olamazsın Demedim...Adam Olamazsın Dedim...Mersin İçel Burak Canlı

OĞLUM BEN SANA AKİL OLMAZSIN DEMEDİM… ADAM OLMAZSIN DEDİM…

Hani bir zamanlar bir emekçi adamın bir garip çocuğu… Hani bir zamanlar adam oğluna “oğlum sen adam olmazsın” demiş…

Hani bir zamanlar çocuk büyümüş ve Vezir oluvermişAdamlarına gidip getirin o yaşlı ihtiyarı demiş… Sürükleye düdükleye yaşlı ihtiyarı Vezirin yanına getirivermişler

Vezir bak gördün mü Vezir oldum demiş, babası olacak yaşlı ihtiyara… Yaşlı İhtiyar gözlerini Vezirin gözlerine dikip oğlum ben sana Vezir olmazsın demedim… Ben sana Adam olmazsın dedim… Demiş…

İşte hani bir zamanlar Vezirler habire de gırtlak yemekle bitiremediği hazineleri… İşte hani bir zamanlar Vezirlerin babalarını üç beş adama dövdürüp… İşte hani bir zamanlar Vezirlerin yaşlı ihtiyarları sürüklete düdüklete ayaklarına getirdikleri bir zamanlar aynı bugünlerde de seyran etmekte…

Başkanlık Sisteminin tartışıldığı ve bu sebepten ötürü de hesapsızca bu olayın tanıtımı ve anlatımı için paraların carcur edildiği bir dönemden geçmekteyiz…

Korkmayınız… Bir gün olur Başkan Burak… Bir gün olur Başkan, Adam olamayacak bir adam… Adam olamayacaklar Adam olanları sallandırırlar hem de bir, bir de değil toplu, toplu…

İşte size Başkanlık sistemi… Daha hesabımız bitmedi… Daha ısınma hareketlerindeyiz… Elbet bir gün sıra bize de gelir… Elbet… Bir gün Çanlar bir ötekisi bir berisi bir gerisi içinde çalar…

Çan bu… Bir kez çalmaya görsün…

Ben daha İnançlıyım yarışması mı ben daha az gaddarım yarışması mı adını siz koyun… Bir kez Başkanlık sistemi geldi mi… Hele ki Libya da Kaddafi… Hele ki Irak da Saddam… Hele ki Çok canı gönülden Türk İnsanının gönüllerinde taht kuran Suriye de Esad…

Benden uyarması… Adam olduk… Adam olmadık… Vezir olursak… Kırarız kemiğinizi… Düşüncesinin hâsıl olmasını istemiyorsanız… Başkanlık Sistemine Hayır… Tam Demokrasiye Evet… Soru böyle sorulunca cevap kolaylamakta…

Fakat soruyu aynen şöyle sormaktalar… Başkanlık sistemine Evet anti demokratik sistemlere hayır… Görürüm ben sizin Başkanlık siteminizi… Hele bir başa gelsin Ali’ler… Hele bir Başa gelsin Veliler… Hele bir Başa gelsin Adam olamayan Vezirler… Görürüm ben sizleri… Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "pınarslayt" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için pnarslayt+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.