15 Nisan 2013 Pazartesi

Re: (MADENCİYİZTR) Müdürler ve Sorumlulukları

size nasıl borç cıkabilir ki.firmada resmi olarak sadece sorumlu müdürlük var sonuçta işyeri siZin üzerinize değil ki 

SERKAN GUNTAY
05412026901


16 Nis 2013 tarihinde 05:25 saatinde, "Melik Gurbuz" <melikgurbuz@gmail.com> şunları yazdı:

Ben ve 2 arkadaşımın başına gelen bir olaydan bahsetmek istiyorum. Hem siz meslektaşlarımız yaptığı çalışmalarda daha dikkatli olur, hemde konu hakkında bilgi sahibi olan tecrübeli meslektaşlarımız veya bize yardım edebilecek insanlar var ise bizlere ulaşırlarsa seviniriz.

Okuldan mezun olduktan sonra Soma bölgesinde özel bir şirkete ait maden ocağında çalışmaya başladım. Zaman geçtikçe çalıştığımız şirketin patronları ile olan diyaloglarımız ve çalışma performansımıza bağlı olarak belirli mevkilere kadar geldik. Aynı Şahsın somadaki devlete ait ocağında müdürlük pozisyonunda çalışırken yine somada olan başka bir işletmesinde yönetim değişikliği sonucu boşalan mevkie beni getirdi. Ve bu şirkete yaklaşık olarak 13 ay kadar bir hizmetim oldu keşke olmasaydı diyorum.

Tabi biliyorsunuz tipik patron mantığı maddi konularda her hangi bir etkinliğiniz olmaz ama resmi yazışma ve sgk,migem vb. kurumlarla direk muhatabı ben oldum. Ben bir anlaşmazlık sonu işten ayrıldım ve ayrılmamdan tam 14 ay sonra bu işletmede çalıştığım dönemde ödenmeyen sigorta borçları faizler ve damga pulları dahil ödeme emri geldi. Tabi biz iyi  niyetli (saf) insanlar olarak çalıştığımız dönemde borçların ödenip ödenmediğine dair böyle bir araştırma yapmamıştık.

 

Toplamda kendi şahsıma kesilen sigorta borçları tamı tamına 8.000.000 tl ve şu an bütün mal varlığıma tedbir konulmuş durumda 2 gün önce de haberini aldım maaş kesintisi yazısı da çalıştığım şirkete ulaşmış. Benden önce çalışan arkadaşa 16.000.000tl ve benden sonraki arkadaşa 2.000.000tl ceza gelmiş durumda. Peki biz bu duruda ne yapmalıyız  nasıl bir önlem almalıyız konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevineceğim kafanızı ağrıttım kusura bakmayın herkese kazasız çalışmalar dileğiyle.

--
--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.
 
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "MADENCİYİZTR" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.