8 Ekim 2014 Çarşamba

((slayt izle)) Diren Kobanş...yıkıcı Irkdaşlarının Hainliklerine Karşı Diren...Mersin İçel Burak Canlı

DİREN KOBANİ… YIKICI IRKDAŞLARININ HAİNLİKLERİNE KARŞI DİREN…

Ben Ergenekoncuydum… Ben Balyozcuydum… Ben TC'ciydim…

Taksimciydim… Mücadeleye sonuna kadar katıldım…

Gülen Cemaatinin karşısında durdum… Nurgenekon'u yazdım…

Bayağı bir süreden beridir de paralelciyim…

Şimdi de Kobani'ciyim… Allah'ına kadar Kobaniciyim…

Ve bakıyorum… İzliyorum… Kobani için yapılanlara aklım ermiyor… Gittik para topladık… PKK'cı değildik… Kürtçü değildik… Fakat Rojava'cıydık… Fakat İnsan Hak ve Özgürlüklerinin savunucusuyduk…

Ve birileri sırf Kobani zor duruma düşsün… Sırf Kobani'liler gözlerimizin önünde heder olsun diye bir takım yıkıcı, bölücü ve yok edici faaliyetlere geçmiş bulunmaktalar…

Şunu da itiraf edeyim… Severim öldürmeleri severim yıkmaları ben bir Anarşistim fakat peki ya size soruyorum Haklı Davada Kobani'nin durumu ne olacak?

Orman yanmakta… Silahlarımızı toprağa gömüp Yangına karşı İşide karşı birleşmeliyiz neden mi? Kobani'nin temiz ve mazlum halkı için. Neden mi? Gerçekten Kobani'lerin kanından siyaset yerine var olması meselesinden bahset etmek istemekteysek…

Şunu da itiraf ediyorum hiçbir yetkilinin iyi niyetine inanmamaktayım… Şunu da itiraf etmeliyim şu an Kobani için Taksimcilerin birleşme zamanı… Şu an Kobani için Direnme zamanı…

Diğer hususlara gelince merak etmesinler diğerlerinin de zamanı gelecek…

Ve not olarak da tarihe sesleniyorum dünün Ergenekoncuları, dünün Balyozcuları kardeşim ne oldu size? Hapı yuttunuz da bizim mi haberimiz yok… Yazıklar olsun sizlere… Yazıklar verilen emeklere…

Her kim her nerde olursa olsun ezilmekteyse ırk demeden, görüş demeden, renk ayırt etmeden onun yardımına koşmayanlara insan denemez…

İnsan olmaya çalışalım… Ve unutmayalım bugün bize yarın size… Diren Kobani kendi ırkdaşlarının ihanetlerine rağmen kendi dindaşlarının saçmalamalarına rağmen ben varım gerekirse gidelim sınıra gerekirse çadırlar kuralım ve gerekmemekteyse de yapalım ve fakat Kobani'ye zarar vermeden... Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "pınarslayt" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için pnarslayt+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.