11 Mayıs 2011 Çarşamba

{oykusel@googlegroups.com} Duygular mı alıp götürmemeli,idrak mi önemsenmeli!

Duyduğum
Çok zarif bir keman sesiydi
Hissiyatım kendince dalgalanıyordu

Alamıyordum
Kendimi, sesin geldiği yönün
İstikametine doğru öyle adımlıyordum

Çok eskilerde
Küllenmiş say
Gün yüzüne perdeleriyle çıkartıyordu

Oysaki ben
Tamburun perdelerinden
Süzülen, varlığın ahengini nağmeyi severdim

Birden
Açılmıştı önümde farklı farklı
Hatıraları anlatan, ibret için zorlayan bazdı

Duygularım
Kendiliğinden akıyordu
Hissetmek bu kadar mı aşikâr farklılaşıyordu

Gönül bu derler
Bırak gittiği yöne diye isterler
Hakikat karşısında daha sonra taaccüp ederler

Hislerin sahibi
Muhakkak vaziyet etmeyi bilmeli
Yoksa onun var olan iradesine nasıl güvenmeli

Heveslerin engeli
Kanaat ile çaresizle zikredilmeli
Bir sivilcede kıvılcımın mazisi idrak edilmeli

Nağmeler
Anıların de dinlenmeli
Asla bir nedametle gölgelenmeden nefeslenmeli

Pişmanlık anlıktır
Zamana yayılan en önemli zarardır
Kar farklıdır onun lığında ne hikmetler saklıdır

İnsan candır
Kanın hükmünü bilen yardır
Ruhun itminanlığındaki kalp istikametle sıratı bulandır

Aşk kalbin tadı
Ruhun cilası, vicdanın kalesidir
Hilkatin asliyetini bilmeyen vaziyet edememektedir

 


Mustafa CİLASUN



--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin