11 Mayıs 2011 Çarşamba

{oykusel@googlegroups.com} DAHA NEYİ BEKLİYORUM

NEYİ BEKLİYORUM Kİ?

Sözlerim tutulur yada unutulur
Ama içimde ki seni belki susturur.
Haykırmamın tam zamanı şimdi
DAHA NEYİ BEKLİYORUM Kİ?

Senelerce aynı yerde değilim artık
Gidiyorum kalbim boş bu limandan
Unutmanın tam zamanı şimdi
DAHA NEYİ BEKLİYORUM Kİ?

Bazen anarım yine seni
Ağlatır veya güldürürsün beni
Ama kendim için
DAHA NEYİ BEKLİYORUM Kİ?

Ne kadar yakınlaşsam ben
O kadar uzağım senden
Vazgeçmemin tam zamanı şimdi
DAHA NEYİ BEKLİYORUM Kİ?

Belki yine severim seni
Birgün yaşatırken birgün öldürürsün beni
Ama kalbimin sesi şimdi
''DAHA NEYİ BEKLİYORSUN Kİ?''

 



--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin