NEYİ BEKLİYORUM Kİ?
Sözlerim tutulur yada unutulur
Ama içimde ki seni belki susturur.
Haykırmamın tam zamanı şimdi
DAHA NEYİ BEKLİYORUM Kİ?
Senelerce aynı yerde değilim artık
Gidiyorum kalbim boş bu limandan
Unutmanın tam zamanı şimdi
DAHA NEYİ BEKLİYORUM Kİ?
Bazen anarım yine seni
Ağlatır veya güldürürsün beni
Ama kendim için
DAHA NEYİ BEKLİYORUM Kİ?
Ne kadar yakınlaşsam ben
O kadar uzağım senden
Vazgeçmemin tam zamanı şimdi
DAHA NEYİ BEKLİYORUM Kİ?
Belki yine severim seni
Birgün yaşatırken birgün öldürürsün beni
Ama kalbimin sesi şimdi
''DAHA NEYİ BEKLİYORSUN Kİ?''
--
--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin