-Ben biliyorumki bu iş için bir jeoloji mühendiside
çalıştırabilirsin..Ama Maden Mühendisini tercih ediyorsun..bu nedenle
de sağol..
-Herkes fikrini söyleyecektir ...kimseyi engellemek
istemedim..anlayışla karşılamalısın..
-Hiç alınmaya gerek yok " kol kırılır yen içinde kalır"
bizbizeyiz...içimizi dökmeyi çok görme...
Sana hak verenleri de unutma...slm kolay gelsin...
--
Abdullah AKÖZEL
Maden Yük.Mühendisi
İş Sağ ve Güv.Uzmanı
İşyeri hekimi ve İş Güvenliği uzman Eğiticisi
İşyeri hekimi ve İş Güvenliği uzman Eğitimi ve hizmetleri
www.anadoluakademi.com
www.isgdem.com
www.madenilan.com
0506 427 42 22 aakozel@gmail.com
--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.