Öncelikle ismimi yazmadığımı yazıyı yolladıktan sonra farkettim. bu konuda özür dilerim. Ancak dün yapılan açıklamalarda Çevre Mühendisleri Odası Genel Sekreteri Hasan Şevki Çiftçi de “Siyanür zehirlenmelerine karşı panzehir iğneleri bölgeye sevk edilmeli. Önlem olarak yakındaki köyler boşaltılmalı” dedi. Türk Tabipler Birliği Konseyi de kırmızı alarm verilmesini istediler. Bizim ülkemizde sorun, devlet erkanından birilerin çıkıp hiçbir sıkıntının olmadığı , herşeyin kontrol altında olduğunu belirtmeleri. sonradan hep bunların tersi durumların meydana gelmesi. aynı şeyi kpss sınavlarında, YGS sınavında, elbistanda ki ilk kazada... daha bir çok olay. Bu ülkede ne yazık ki veri anlamında düzenli bir kayıt sistemi yok. ülkede meslek hastalıkları oranına baksak bu bile yeterlidir. . çevre konusunda duyarlı işletmeler olabilir ama bu firmalarında bu önlemlerini almalarında dün dediğim gibi bergama köylülerin yaptıkların eylemler neden olmuştur.
İYİ ÇALIŞMALAR
ORHAN VELİ ERKOÇMADEN MÜHENDİSİ