Yakışanı Yapmalıyız
Bülent ESİNOĞLU
Elbette büyük haksızlık var. Elbette tahammül edilemeyecek bir durum var. Bu haksızlıkları ve kanunsuzlukları ret ediyoruz.
Ama ne olur, mücadeleyi bireysel mağduriyete indirgemeyin. Siz bir ulusun bağımsızlık mücadelesi adına orada tutsaksınız. "Aman bizi kurtarın" anlamına gelecek sözlerden sakınmanız gerek.
Bağımsızlık ve yurtseverlik mücadelesi veren tek sizler değilsiniz. Sizden önce de Silivri’de tutsak alınmışlar var.
"Ağlarsa anam ağlar, gerisi yalan ağlar gibi" sözler, dışarıda mücadeleye devam edenlere güç vermez.
Sanki Silivri’de tutsaklar yalnızca, Mustafa Balbay ve Tuncay Özkan’dan ibaretmiş gibi bir görüntü çizmeyin. Siz de biliyorsunuz ki tek başına kurtuluş yok.
Bu tür mücadele şekli ile öyle bir hava yaratılıyor ki; sanki M. Balbay ve T. Özkan suçsuz yere yatıyorlar da, Perinçekler, Küçükler ve diğerlerinin bir suçu var da tutsaklarmış gibi oluyor.
Mustafa Baybay’ın da, Tuncay Özkan’ında değerli yurtsever aydınlar olduğundan şüphemiz yok.
İsyanınızı anlıyoruz. Bu isyan ülkenin geldiği bu duruma isyan olmalıdır. Yoksa sizlerin tutukluluk haline inmemelidir.
Anlıyorum diyeceksiniz ki, gel de, sen de üç yıl haksız yere yatta göreyim. Mücadele biraz da böyle bir şeydir. Bazılarının paylarına daha fazla fedakârlık düşer.
Geçmişteki mücadeleden pişmanlık duyularak orada çile doldurulamaz. Size kuvvet verecek olan mücadelenizi aynı inançla sürdürmektir.
Tıpkı diğerlerinin yaptığı gibi.
Çetin Doğan ne demişti? Vatan görevine Silivri'de devam edeceğim.
Perinçek ise, "memleket parçalanırken, bir yumruk da bize düşmüş çok mu" diyor.
Sizleri özgürlüğünüze kavuşturacak kolay bir yol yok. Zor ama mücadele tek yoldur. Elde edildiğinde de değeri çok yüksektir.
12.11.2010, bulentesinoglu@gmail.com
--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
kaliteli slayt grubu
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin