Günü Geçmiş Bir Sevda
/..tarihi geçmiş küflü bir aşkın anılarıyla beslenmek yüreğimi bozdu../
meğer ben seni sen olduğun için değil;
sevgilim olduğun için sevmişim..
özlemin artmış yokluğunda..
sen gittikçe.. ben gelmişim sana..
yüzün nasıldı? boyun-posun?
sorduğun soru: "Üçüncü buluşmamızda üstümde ne vardı?" olabilir..
ayrıntılarla sevdim seni..
...saat kaçtı?
....hava nasıldı?
......günlerden neydi?
/..hepsi yüreğimin günlüğünde yazılı../
hayatımın aşkı..
keşke anılarımdaki hayırsız ama aşık adam kalsaydın..
onca aradan sonra görmek seni;
ve kalbimin normal çarpması
heyecanla elimin titrememesi!
nerde benim büyük aşkım
yıllardır isyanım nerde?
/.. dilimin altına biriktirdiğim cümleleri kusmak içinmi beklemişim ben seni ../
kokun
dokun
sen..
yokmuşsun..
meğer beni şair
seni vazgeçilmez kılan;
yokluğunmuş...
yine aynı yol
yine aynı mevsim
sen aynı
ben aynı (mı)?..
aşk nerde
en son bendeydi?
otopsisi yapıldı bu aşkın !!
aşk bitmiş..
konu kapansın !!
--
Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın
http://hazirangunesi.blogcu.com
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin