15 Aralık 2010 Çarşamba

((slayt izle)) Mersin İçel Emniyet Müdürü Arif Öksüz Ve Sayınlar Mersin İçel Burak Canlı

MERSİN İÇEL EMNİYET MÜDÜRÜ ARİF ÖKSÜZ VE SAYINLAR

 

Mutlaka okumuşsunuzdur. İnanmam. Okumadım demeyin. Nokta Gazetesinin Yıl:3 Sayı:68 3 Aralık 2010 Cumartesi tarihli basısında “Mersin İçel’deki Emniyet Müdürlüğü Ve Savcılık Problemi” başlıklı bir yazıyı kaleme almıştım.

 

Yazıda nelerden bahsettiğimi bana sormayın. Ben İktidarı eleştiririm. Parayla satın alınmam mümkün değil. Keza bana bir gülücük yeter.

 

Ama illa aklınızda bu adam ne yazmış diyecek olursanız. Sizlere Vatandaştan bahsettim diyeyim. Evet Vatandaş. Evet. Hak Arama çabası ve derdin de bulunan Vatandaştan.

 

Dedim ya. Elden takip yöntemi! Adliyeden Yeni Emniyet müdürlüğüne sevkten! Oradan da İlçe Emniyet Müdürlüğüne! Oradan da İlgili karakola!

 

Yazıda değinmiştim. Eski Emniyet Müdürlüğünde eskiden olduğu gibi bu iş bitmeli. Oradan da İlgili Karakola gidilmeli.

 

Dedim ya. İçimden kendi kendime düşünmekteyim. Okuyan var mı? Mersin İçel’le ilgilenen var mı? Ankara’dan talimat gelmeden çalışan var mı? Yazı da dedim tüm Sayınlar hanginiz duyarsa diğer sayınları haberdar edin diye.

 

Birçok Gazete, mecmua, dergi ve haber sitelerin de amatörce yazmaktayım. Kimin de iç âlemimi. Kiminde de dış âlemleri. Bakalım cevap gelecek mi dedim.

 

Sayın ve Sevgili dikkat buyurunuz Sevgili demekteyim içten bir şekil de yazmaktayım. Evet. Sayın ve sevgili Mersin İl Emniyet Müdürümüz Arif Öksüz beni cep telefonumdan aradı. Şaşırdım. Hani ben hep eleştirir ve ona buna çatarım ya. Yutkundum. İçimden dedim ki amanın da aman Allah’ım lütfen kendisini kıracak bir şey yazmadığımı bana söyle diye.

 

Öncelikle kendisinin başında bulunduğu kurum önemli ve hassaslığı olan bir yer. İkincisi kendisi Mersin İçel’imizin Emniyet Müdürü! O an için içimi bir hüzün ve heyecan kapladı. Eğer dedim yanlış tuşa bastıysam ne dese haklı.

 

Buyurun Sayın Emniyet Müdürüm dedim. Kendisi bana ilgili yazıda ki olayların farkında olduğunu ve bu konu üzerinde zaten çalıştıkları ve öncesinde de bu işin böyle olmadığını ve bu sıkıntının iki gün içerisinde halledileceğini söyledi. Ve bana konunun üzerinde durduğum için teşekkür etti.

 

Mersin şanslı. Evet. Hep şanssızlığından bahsederdik. Öyle değil. Muhalifiz. Tamam. Olmaya da devam edeceğiz. Tamam. Ama ilgili, bilgili, konuların farkında bulunan, takip eden gerçek Kahramanlarımızın da hakkını vereceğiz. Bu açıdan da teşekkürler iktidar. Ve teşekkürler Sayın ve Sevgili Emniyet Müdürüm.

 

Sevgili Dostlar. Etrafımıza şöyle bir bakalım. Etrafı Sayınlar sarmış. Her bir yer de Sayınlar bulunmakta. Evet. Her bir yerde! Eskilerde bir baba hakkında anlatılan bir hikâye gibi “ben sana vezir olamazsın demedim. Ben sana adam olamazsın dedim.” İşte meselede de görüleceği üzere kelepçe onda. Silah onda. Demir parmaklıkta onda! Lakin o hem Sayın hem de Sevgili.

 

Paramıza ve diğer sahip olduklarımıza bakarak sayın olmanın yanında bizlerin aynı zaman da sevgili de olabilmesi dileğiyle. Mersin İçel Burak CANLI

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin