11 Aralık 2010 Cumartesi

((slayt izle)) ANAN ÖLE MEDYA, BIKTIM SENDEN // Rifat SERDAROĞLU



 Rifat Serdaroglu <rifatserdaroglu@gmail.com>

Rifat SERDAROĞLU - İzmir - 11 Aralık 2010 Cumartesi


Anan öle medya bıktım senden!


Anan öle medya bıktım senden!
(Bu yazıda adı geçen kişiler gerçek değildir. İsim benzerlikleri tamamen rastlantıdır. Gerçek olan sadece ve sadece “İleri Demokrasi’dir.” Buna rağmen birileri ısrarla, burada adı geçen kişilerden “biri benim”, derse kendi bilecekleri iştir. Ben onları tanımıyorum…)

Beyefendi hazretleri yataktan kalktı, kafası kazan gibiydi, bu medya denen illet gene onu sinir etmiş, sabaha kadar uyutmamıştı. Gece rahat bir uyku çekemeyince bütün günü zehir oluyordu.
Kendilerini bir b.k sanan 100-150 kadar zibidi üniversite öğrencisinin(!) yaptıkları gösteriye
 
YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin