10 Aralık 2010 Cuma

RE: (MADENCİYİZTR) daimi nezaretçi/teknik eleman görevlendirilmesinin on beş gün içerisinde yapılması gerekir.

Arkadaslar size 80 kişi çalıştırırken 15 e düşürün diyen yok eskiden Ssk da işçi tanımlama diye bir olayımız yoktu daha dogrusu vardıda böyle bir kanun olmadıgından gerek duyulmuyordu.Kanunda diyorki tesiste çalışanlar hariç(ben taş ocakcıyım konkasör tesisi çalıştırıyorum)ocaktaki işçi sayısını 15 tutuyor.Ben de SSK ya gittim ve ocakta çalışan 14 personelimi a firması taş ocagı diğer 30 işçimide aynı ssk numarası altında a firması konkasör tesisi elemanı olarak tanımladım.Ocakta 4 operatör,6 kamyon ,1 ateşçi,1 rokcu,1 formen,1şef yetmiyormu.  Ama dahada fazlasını çalıştırıyorsanız zaten büyük bir işletmesiniz demektir ozaman
1 daimi (mühendis)
1 teknik eleman/vardiye
1 teknik nezaretci
zorunlulugunuz var.selamlar Savaş