3 Nisan 2010 Cumartesi

((slayt izle)) Mersin Belediye Başkanları, ÖZCAN, TUNA, YILDIRIM, TÜRK, GENÇ yazan: Mersin İçel İlinden Burak CANLI

MERSİN BELEDİYE BAŞKANLARI, ÖZCAN, TUNA, YILDIRIM, TÜRK, GENÇ yazan: MERSİN İÇEL İLİNDEN BURAK CANLI

 

Başlığa bakıp da sakın aldanmayın. Sevgili ve Sayın başkanlar hakkında ne eleştiriler de ne de övgüler de bulunacağım. Kısacası başlık şişirme bir başlık. Neden buna gerek duydun diye soracak olan kişilere cevabım bol ama cevaplamayacağım. Hayal kurun neden yaptım.

 

Biz konumuza gelelim. Konumuzun başlığın da Mersin var. Benim canım güzel şehrim. Mersin şehri çok ilginç bir yapıya sahiptir. Akdeniz Belediye Başkanlığını DTP’den Mehmet Fazıl TÜRK kazanmıştır. Akdeniz benim güzel Mersin’imin Akdeniz’i. Nede olsa ben Ora doğumlu ve büyümeyim.

 

Mersin Mezitli ilçesi. Mersin İlinin incisi. CHP’den Uğur YILDIRIM aynı zaman da Avukat! Sevgili üstadımız. Hiçbir zaman bir araya kendisiyle gelmedik. Sadece telefonla görüşmemiz oldu.

 

Mersin Yenişehir CHP’den İbrahim GENÇ kazandı. Yeni şehir adı üzerinde yeni! Velâkin eskimeye başlamakta. Zira Mersin büyüdükçe büyümekte!

 

Mersin Toroslar ilçesi. 29 Mart Yerel seçimlerin de DP’den belediye başkan adayı olduğum ve benim insanım dediğim yer. MHP’den Hamit TUNA kazandı.

 

Her bir kişinin gözdesi Mersin Büyük Şehir Belediyesi CHP’den Macit ÖZCAN kazandı.

 

Sayın başkanlar kazandığınızdan dolayı sizlerin hiç birinizi tebrik için yanınıza uğramış veya bir telefon açmış bulunmamaktayım. Belki en azından Sayın Hamit TUNA’YI aramam gerekirdi. Fakat sizlerin değerli vaktinizi almak istemediğim için böyle bir girişim de bulunmadım.

 

Bildiğiniz üzere bayağı bir zamandır ben yazmaktayım. Amma doğru amma yanlış yazmaktayım. Edebiyatçı, gazeteci olmamama rağmen amatörce yazdığım yazılar internetteki sevgili ve sayın kullanıcılar sayesinde belki de daha başka bir örneği görülmemiş şekil de okuyucu kitlesine ulaşmaktadır.

 

Kendi kendime dedim ki yazayım Sevgili ve sayın başkanlarımızı yazayım. Ama ne yazayım. Eksikliklerini mi konu edineyim dedim. Yoksa başarılarından mı hizmetlerinden mi bahis edeyim dedim. Veya sadece bu basamağa nasıl yükseldiklerinden mi bahsedeyim dedim. Bildiğiniz üzere nerdeyse Mersin benim bildiğim ve tanıdığım tek şehir. Benim şehrim. Bizim şehrimiz. Yaşayan insanlarımız gibi bende biliyor, görüyor ve hissediyorum.

 

Benim bu yazma işinde ekonomik bir kaygım veya diğer başka bir endişem bulunmamakta. Olabildiğince hür ve gayet bağımsız yazmaktayım. Sizlerin mensubu bulunduğunuz Partiden daha çok da sizlerle ve bağlı bulunduğunuz bölgelerle ilgilenmekteyim. Merak etmekteyim. Seçimden bu yana neler yaptınız. Öğrenmek istemekteyim. Daha neler yapacaksınız. Bilgilendirilmek istemekteyim eksiklikleriniz nedir? Ve önünüzde ne gibi engeller bulunmakta?

 

Hamit ve Fazıl başkanlar telaşla bir şeyler yapmanın derdinde gibi görünmekteler. Durmadan bir yerlere koştuklarını görmekteyim.  İbrahim, Uğur, Macit başkanlar ise, pek göremediğim isimler arasında yer almakta.

 

Gayet iyi niyetli olarak yazıyorum. Her bir şeyin değeri bulunmaktadır. Ama kalemime bugüne kadar bir değer biçilememiştir. Kalemime değer biçmek yerine ona güzel duygularla yaklaşmak en hayırlısı olacaktır. Dikkat edileceği üzere güzel, akıcı ve gerektiğinde de ağır mürekkebe sahip bulunmaktayım.

 

Sevgili ve Sayın Başkanlarım sizinle irtibata geçmek üzere girişimler de bulunmaktayım. Yanıt gelir de kucaklaşırsak ne ala öğreniriz, görürüz, bilgileniriz ve paylaşırız. Diğer bir taraftan ise kucaklaşabildiğimizi her bir tarafı dinler yazarız. Dinleyemediğimiz ise sonra bu adam neden böyle yazıyor diye etraftakilere sorup durmasın.

 

                                                                                MERSİN İÇEL İLİNDEN BURAK CANLI

 

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin